Borstvoeding??

Hoi allemaal,

ik ben ondertussen al bijna 35 weken zwanger, ja ja het is nog niet lang meer :)), zat net topics na te lezen op forum. Heb gelezen dat sommige al op 35 weken flink wat melkverlies hebben, bij mij zijn de melkkliertjes al mooi zichtbaar maar ik heb tot heden nog geen melkverlies gehad, moet ik ervan uitgaan dat de borstvoeding dan minder goed gaat gaan, of kan het nog wel flink toenemen tot 40 weken, want ik wil heel graag borstvoeding gevenn aan mijn spruitje hopen dat het gaat lukken!!

Liefs en succes allemaal xxx
 
dat zegt nu nog niks over je borstvoeding straks hoor, ik had voordat ik beviel van m'n zoon ook veel melkverlies maar het is uiteindelijk niet gelukt met de borstvoeding. ik had gewoon te weinig voor hem. het word pas 'geregeld' als je kindje geboren is en als ie aan de borst drinkt. heeft te maken met 'vraag en aanbod'. dat heb je nu nog niet dus maak je er maar geen zorgen over. succes met de laatste loodjes!
 
Ik heb ook nooit melkverlies gehad en had een liter per borst, met een borstonsteking kon ik de kleine nog voeden met de melk uit 1 borst.. Volgens mij is dat echt een fabeltje! Nog nooit van gehoord!
 
@babbes dank je wel voor de geruststelling, jammer dat het niet lukte, hopelijk bij de volgende dan als je het nog wenst natuurlijk :d btw hoelang zwanger?? Succes en liefs

@2dekeermama oh wat leuk dan is het behoorlijk goed meegevallen en proficiat met je tweede wondertje liefsss

@betty8157 ben blij om het te horen, heb het verhaal nergens gelezen hoor ik lAs nu gewoon toevallig dat de meesten al behoorlijk wat verlies hadden dacht misschien een goede voorteken van een vlotte borstvoeding maar idd nog te vroeg we zullen wel zien over vijf weken en duimen dat het lukt , proficiat met je zwanger liefs xxx

Nogmaals bedankt voor de reacties en succes met jullie zwangerschapp kus xxxx
 
ik ben nu 18+3, bijna op de helft gelukkig! ik ga het denk ik nog wel weer proberen met de borstvoeding maar ben er nog niet helemaal uit. eerst maar eens de 20 weken echo afwachten, die heb ik 27 december dus dan kijken we weer verder!
 
Hallo,

Het zegt toch helemaal niks of je melkverlies hebt ik heb gelukkig nergens last van en wil ik ook liever niet. Maar daar heb je niks over te zeggen. Mijn al bevallen zus zei dat iedereen borstvoeding kan geven als je maar niet te snel opgeeft. Suc-6 met borstvoeding ik kan het helaas om medice redenen het niet geven.

Lieke
 
Terug
Bovenaan