Ik wil graag proberen borstvoeding te gaan geven. Heb lang getwijfeld en ben erg onzeker hierover. Bij de eerste lukte het nl. Niet. Ze hapte niet goed aan, dronk daardoor niet uit de borst en moest 6x per dag kolven om het op gang te krijgen, wat niet lukte. Met moeite 30cc op een dag en na een paar dagen was het zelfs minder. Naast het aanleggen en kolven, moest mijn dochter natuurlijk nog gevoed worden. Een hele klus dus. En ben uiteindelijk over gegaan op de fles toen.
Nu dacht ik, ik wil me goed voorbereiden, ik ga iets van een cursus ofzo bijwonen. Maar ik ben er te laat mee. De cursussen of bijeenkomsten zitten vol of worden pas weer in aug gegeven. Ik ben over 6wkn uitgerekend, dus dat gaat niet.
Nu is mijn vraag aan jullie: hoe bereiden jullie je voor? Haal je speciaal iets in huis? Of zijn er tips. Alles is welkom
Groetjes een onzekere mama
Nu dacht ik, ik wil me goed voorbereiden, ik ga iets van een cursus ofzo bijwonen. Maar ik ben er te laat mee. De cursussen of bijeenkomsten zitten vol of worden pas weer in aug gegeven. Ik ben over 6wkn uitgerekend, dus dat gaat niet.
Nu is mijn vraag aan jullie: hoe bereiden jullie je voor? Haal je speciaal iets in huis? Of zijn er tips. Alles is welkom
Groetjes een onzekere mama