borstvoeding

Sinds vandaag ben ik echt helemaal gestopt met de borstvoeding. Ik sta er helemaal achter en ben onwijs blij dat we het zolang hebben kunnen doen en toch voelt het ook wel weer dubbel. Weer een fase afgesloten. Ik dacht nog misschien komt hij nu moeilijker in slaap omdat hij gewend is om nog bij mij te drinken voor de nacht maar merkte (gelukkig) niks aan hem en hij sliep lekker in.

Ik vind dat je het goed gedaan hebt 6 maanden is al een superprestatie, stoppen met de borstvoeding is niet super makkelijk (eigen ervaring). Zou het verslavend werken? Ik weet het niet, maar het is wel een gewoonte geworden. De échte bv fanatici zouden zeggen waarom?, wat doe je nou? Maar op een gegeven moment is genoeg, genoeg. Er komen genoeg andere leuke dingen het komende half jaar.

Knap hoor een half jaar! Ik vind t knap dat je kunt stoppen. Ik wil het wel maar kan het geestelijk nog niet verdragen. Ik denk dat ik de voeding van 2300 er als eerst maar afhaal. Dan kan mijn partner de fles geven en ik een beetje eerder naar bed. Hoop op die manier weer een beetje "lucht" te krijgen... Vind t erg zwaar, maar toch ook nog wel fijn om te doen.

Terug
Bovenaan