borstvoeding

Vanmorgen heb ik dan toch echt de laatste borstvoeding gegeven.
Toch wel een beetje met pijn in m'n hart... Was graag nog langer doorgegaan, maar Julian besloot dat het genoeg was. Hij had er het geduld niet meer voor.
Ik had al flink afgebouwd, waardoor ik de laatste 3 weken alleen nog maar in de ochtend gaf. Maar de ochtendvoeding ging sinds 3 dagen ook onrustig.
Ook had ik al bijna geen voeding meer.
Dus gister besloot ik vandaag te stoppen. Hij heeft vanmorgen nog 3 slokken gehad en toen wilde hij niet meer, dus verder gegaan met een fles. Ik heb wel even een traantje gelaten. Maar goed, ik heb het toch maar mooi 7,5 maand gegeven, dat is fijn!

Heb gister ook direct een nieuwe bh gekocht, aangezien ik nog maar 1 keer dag gaf, zullen m'n borsten niet heel snel kleiner worden. De verkoopster zei dat mijn borsten over een maand misschien toe zijn aan een nieuwe bh. Maar ik ben die voedingsbeha's ook wel zat, dus heb er toch maar vast een gekocht.
Wel een flinke maat... Had voor de zwangerschap een cup C, nu zit ik tussen de E en F...

Vanmorgen na de voeding heb ik ook maar meteen de nuvaring geplaatst, ben benieuwd hoe me dat bevalt.

Meer meiden die het zo moeilijk vinden om te stoppen? Heb er een paar weken geleden echt flink verdriet van gehad, toen ik besefte dat het snel over zou zijn.
En iemand ervaring met de Nuvaring?

Groetjes!

Hej,
7.5 maand wat goed!

Ik vind het ook moeilijk om te stoppen, voed nog 4 keer zelf, onze dochter vind het nog wel erg prettig. Maar ik vind het nu wel erg vermoeiend worden, draai veel onregelmatige diensten, moet veel werken. Onze dochter kan haar ontlasting moeilijk kwijt, heeft ze nu allemaal middeltjes voor, als dat allemaal goed werkt en ze krijgt met regelmaat ontlasting dan ga ik ook afbouwen.

Heb geen ervaring met de nuvaring...

Ik ben gestopt met 6 maanden. Ook ik vond het toch ook wel lastig om er definitief mee te stoppen. Toch merkte ik dat mick er klaar mee was. Hij ging steeds onrustiger bij mij drinken. Toen ik eenmaal de stap had genomen en hij de eerste keer voor het slapen zijn fles kreeg voelde het ook goed.

Ik heb gistermorgen ook mn laatste borstvoeding gegeven. Voor mij niet omdat Wanne niet meer wilde maar omdat ik aan een zwaardere pil moet. Ik Had een minipil die kan icm borstvoeding maar nu ben ik de afgelopen maand om de 7 dagen ongesteld en dat is geen pretje. Dus heb ik besloten om over te gaan op een zwaardere pil met stopweek om mijn lichaam eer goed op gang te krijgen. (ben meer dan 2 jaar niet ongesteld geweest) Ik wil geen hormonen in mn borstvoeding, dus stop ik.

Ik ben een nuchter typ, zeker pro borstvoeding, want ik heb zelf ook alle kwaaltjes (borstonsteking, te weinig melk, kloven) doorgemaakt, maar uiteindelijk moet het me niet alles kosten. Ik heb nog 2 kinderen om aan te denken.

Dus vanmorgen (helaas weer ongesteld) dus knoop doorgehakt, een strakke bh aangetrokken, dat is beter als je stuwing hebt, en Wanne een fles aangeboden. Misschien morgenochtend nog een voeding om de ergste druk eraf te halen.

Nog nooit een nuvaring gebruikt wat is dat?

Terug
Bovenaan