borstvoedings bh.. wat anders?

Hoi allemaal,
Ik ben nu 32 weken zwanger en rond aan het kijken voor een borstvoedings bh, alleen ben ik niet van plan om er zo 1 te kopen die je overal ziet vind ze echt vreselijk lelijk  Ik zou er graag 1 met beugel en beetje voorgevormd willen.. omdat er anders niks van mn borsten overblijft.
Helaas kan ik nergens leuke vinden enkel op 1 site maar dat is heel duur.
Wie weet toevallig waar  mooie voor een normaal prijsje kan kopen? En is het evt mogelijk om het met een normale bh te doen waar je de bandjes los kan maken aan de voorkant?

Hoi,

Ik snap je probleem! Ikzelf zit er ook mee. Dit is mijn vierde zwangerschap en ik heb nog wel voedingsbh's liggen, maar na 3 lange borstvoedingsperiodes zijn die ook niet meer zo nieuw. Ik zit er dus aan te denken om nog een paar nieuwe te kopen. Want geloof me, je hebt er wel een stel nodig hoor! En als je inderdaad die prijzen ziet.........
Ik heb er toenertijd van Anita gekocht, en later bij Bon Aparte, die waren met beugel en echt heel leuk, alleen zijn de beugels er inmiddels hier en daar uitgegaan met wassen.
Sommigen zeggen dat beugels niet goed zijn, maar als je erg zware borsten hebt zitten die anderen écht niet! Je moet dan wel heel goed opletten of ze goed passend zijn, en nergens knellen.
Maar die vraag of je een gewone bh kan omtoveren tot voedingsbh, daar heb ik ook al over na zitten denken. Het móét mogelijk zijn, en dat wil ik nog uitdokteren hoe!
Want die dubbele laag van de voedingsbh heb je volgens mij niet persé nodig.
Als je bij een gewone bh het bandje bovenin afknipt en er aan weerskanten haakjes oid aanzet moet dat volgens mij ook kunnen! Of het stukje tussen je borsten van haakjes voorziet. (het moet natuurlijk wel lekker zitten)
Op zich zijn er wel hele leuke voedingsbh's hoor, maar als je dan ziet dat je rond de 60 euro per stuk uitbent.....................

hoi hoi,

heb toevallig vorige week bij de hema een goede voedingsbh gekocht,
moest wel effe flink zoeken maar heb toch een hele mooie met flexibele beugels voor 15 euro gevonden.
valt qua mooiigheid echt onder lingerie zou em ook zo nog gekocht hebben!!

liefs mamsy

Beugels kunnen inderdaad je borsten en dus de melktoevoer afknellen met als resultaat enorme borstontstekingen. Daar moet je dus erg voorzichtig mee zijn!

Verder zijn er inderdaad via internet mooie voedingsbh's te koop, dus gewoon even lekker googelen en rondkijken!

Groetjes, Marisa

Terug
Bovenaan