Borstvoedings kindje aan de fles

Vandaag eerste flesje voor Hanna. Dus ik aan het kolven krijg ik ook een beetje een idee hoeveel ze drinkt. Ben uiteindelijk maar gestopt bij 150cc. Die ging er dus niet in, bekend probleem voor borstvoedingskinderen. Waarom zo'n plastic ding als je een warme borst krijgen kunt? Dus spugen en braken maar niet drinken en zo snel mogelijk weer dat ding uit d'r mondje werken. Gelukkig had ik niet alles gekolft en kon ze nog een extra slokje krijgen.

Nog een maandje oefenen want vanaf 7 maart moet ze naar de créche.

He vervelend, welke fles heb je?
Luuk drinkt bv uit een medela calma fles en doet het prima. Ook een avent lust hij... hij heeft ook een speen dat scheelt misschien wel.
Succes ermee.

de tommee tippie flessen pakken ze vaak makkelijker als je kolft, die spenen hebben een speciale vorm die heel erg lijkt op een natuurlijke tepel. ik moet ook 7 maart weer aan de bak, mare is dan 16 weken. ik werk op het kdv waar mijn kinderen ook heen gaan dus kan zelf blijven voeden. ook als mijn moeder oppast kan ik zo naar huis, is 500 meter van huis naar werk, ik heb daar wel een luxe in.

maar even doorzetten gaat vast goed komen met die fles.

Hier een september mama.heb het ook gehad tot 1 week voor ik ging werken kreeg ik kyandro maar niet aan de fles...alles geprobeerd maar ging niet.uiteindelijk maar weer de tommee tippee fles gekocht(bij dochter ook destijds)maar ook die bleef hij heel lang weigeren.en mama maar sressen.op een avond toen ik even weg was heeft mn man hem liggend op de commode aan de fles gekeregen,gewoon de avent fles.vanaf toen iedere dag een fles gehad.uiteindelijk heeft hij nu toch de tommee tippee fles drinkt nu makkelijker voor hem.maar al bij al heeft het 3 weken geduurd voordat hij de fles pakte en dat iedere dag geoefent te hebben pfff krijg het er weer warm van als ik er aan terugdenkt...maar de aanhouder wint...en nu drinkt hij beter uit flesje dan borst omdat hij nu snel afgeleid is haha
liefs jootje

Terug
Bovenaan