Borstvoedings vraagje > 13 weken

A

Anoniem

Guest
Hoi Zomer mama's,

Ik vroeg me af of jullie dit bekent voor komt........

Tymo is nu 13,5 weken oud en drink pas zo'n drie dagen om de 4 uur. Daarvoor was dit vaak verschillend en dronk daarom 6 keer op een dag.
Nu zit hij dus aan de 5 voedingen tussen 7uur en 23 uur. Maar 's nacht drinkt hij nu ook weer , zo rond 3 uur kan ik weer uit mijn warme bedje. pfff   Dus eigenlijk drinkt Tymo nog steeds zes keer in de 24 uur.

Kennen jullie dit ook? Duurt het weer even voordat hij de nachten weer door slaapt?
Dus even afwachten hoe het loopt?

Liefs denise

Hoi,

mijn zoon krijgt ook bv en heeft een hele poos doorgeslapen tot vorige week. Toen kwam hij drie nachten achter elkaar rond twee uur voor een voedig (hij gaat rond 20.00 naar bed). Na de eerste nachtelijke voeding heb ik hem de volgende nacht een speentje gegeven i.p.v. een voeding en de nacht daarop weer. Vanaf toen slaapt hij weer gewoon tot een uur of vijf.

Groetjes van marloes

o ja, Stijn is van 14 juni!

Hey,

ik dacht de eerste nacht idd ook dat hij een speentje wilde of gewoon wakker was geworden. Dus ik had hem een speentje gegeven maar naar een uur was hij weer wakker en huilde echt zoals hij wel eens doet als hij honger heeft.

vannacht is hij trouwens niet wakker geworden, wel wat vroeger dan normaal, om 5.00 uur dus ik kijk het nog even aan.

groetjes denise

Lotte (vandaag precies 19 weken) heeft dit ook regelmatig. Soms inderdaad een paar dagen achter elkaar, maar soms ook gewoon een nachtje wel en dan weer nachten niet. Er is geen pijl op te trekken.

Wanneer het een aantal dagen achter elkaar is, lijkt mij dit ivm een groeispurtje of zo. Wanneer het sporadisch is hebben ze misschien niet genoeg overdag gedronken, of gewoon trek ik wat extra. Ten slotte hebben wij ook de ene dag wat meer trek dan de andere.

Groetjes, Marisa

Terug
Bovenaan