borstvoedingsbeha's

Hier hadden we nog geen topic over, toch? Dus: voor zij die zelf gaan voeden, zijn jullie al met bh/kledij bezig? Ik heb gisteren een borstvoedingsbeha gekocht bij Noppies en ben er voorlopig heel tevreden mee! Ik had dringend een nieuwe bh nodig, want ik droeg nog steeds een oude bh die eigenlijk aan de kleine kant begon te worden en die bovendien beugels had en die begonnen echt in de weg te zitten. Ik heb echt véél winkels gedaan, maar was nooit tevreden. Ofwel hadden de bh's beugels, ofwel niet, maar dan trokken ze echt zo dat je precies "een grote, brede borst" hebt ofzo (als jullie die beeldspraak een beetje begrijpen :) Bovendien draag ik zelf liever bh's met een ietwat gevulde voorkant, dat vinden mijn tepels véél lekkerder :)
En deze nieuwe heeft dus alles! Géén beugels, maar hij is zo gemaakt dat hij wel lijkt alsof er beugels inzitten én de voorkant is wat dikker :) Héérlijk vind ik 'em! De winkeldame zei dat ze net binnen waren, dus ik vermoed dat het een nieuw model is, heel erg aan te bevelen dus!

groetjes,
Indra

Ik had de vorige keer Anita Maternity beha's. Die bevielen me erg goed. Heb ze tijdens de zwangerschap toen ook gedragen.

Nu heb ik er nog geen gekocht, omdat ik er nog steeds niet uit ben of ik nu wel of geen bv ga geven.
Maar goed, m'n moeder wil event. in de kraamweek wel even voor me  shoppen, dus dat komt vast wel goed.

Terug
Bovenaan