Borstvoedingsperikelen

Wat is er toch aan de hand met die kleine??
ineens drinkt ze maar 1 borst per voeding en voed ik ze dus maar om de 2 uur ipv om de 3 uur. al een dag of 4 gaat het zo.
ze is ontzettend snel afgeleid, verder is ze hartstikke vrolijk en lijkt het wel stilte voor de storm maar omdat ze verder heel vrolijk is koppel ik het niet direct aan een sprongetje.
omdat ze zo klein is wil ik wel graag dat ze voldoende binnenkrijgt maar ze eet dus al dagen voor mijn gevoel minimaal.
zijn er meer ukken die weleens voor verwarring zorgen?

Bryana heeft ook welleens van die dagen dat ze minder eet,zoals vandaag,ze wilt geen fruit de fles gaat er met moeite in.
Gaat vanzelf wel weer over!
groetjes

Ja hier ook 1tje die besloen had kaken op elkaar te doen, al ruim 2 weken, halve flessen drinken. fruit ene keer volledig, andere keer max 2 hapjes en zo ook de groente. En ineens vandaag al 3 bijna volledige flessen van 210 ml op. Groente wilde ze vandaag niet, en geen tijd gehad voor de fruit.
Dus je hebt grote kans dat het een tijdelijk iets is, zolang ze zelf vrolijk blijft en het verder allemaal goed doet zou ik me er tijdelijk bij neerleggen.

Hier ook. Hij is ziek geweest, herstellende van een oorontsteking. Sinds 3 dagen ook maar 1 borst per keer en heel snel afgeleid. Lijkt wel of hij helemaal geen tijd heeft om te eten, moet meteen wee aan het werk. Ik ben nu maar steeds aan het nakolven anders is mijn productie helemaal op zijn gat dalijk. Succes met je eigenwijze uk!

Hier heeft Joost ook een paar weken gehad dattie lekker zat te rommelen tijdens de voedingen. Alles was interessanter dan lekker drinken.

Wat bij ons wel helpt zijn "droomvoedingen"". Dan haal ik hem slapend uit zijn bed (bijv. als wij naar bed gaan) en leg hem aan. Dan blijft hij doorslapen, maar drinkt hij wel heel goed.

Verder doe je het heel goed door zo vaak mogelijk aan te bieden. Ik leg Joost overdag vaak ook om de twee uur aan. In ieder geval voor en na ieder slaapje leg ik hem aan.

Xairo drinkt nu ook wat minder goed aan de borst en is ook snel afgeleid. Hij vindt eten ineens veel leuker dan drinken. Ik blijf ook gewoon maar iedere keer aanbieden.

Terug
Bovenaan