bot om je vagina

mijn zoontje is dinsdag 5 weken oud, maar ik heb nog steeds last van mijn onderkant ik kan nog steeds niet te lang stil staan want dat verneem je erg duidelijk. maar dat bot zeg maar om je vagina heen dat doet het echt kan t zijn dat die toch een beetje gekneusd is?

Geen idee, misschien kun je deze vraag voorleggen aan je vk? Ik kan me voorstellen dat het allemaal even tijd nodig heeft, alles is daar natuurlijk aan de kant gedrukt en geschoven....

Lekker rustig aan en genietne!

Hoi,

Je moet nog echt rustog aan doen. Een bevalling is niet niks. Ik heb een hele zware bevalling gehad en ik heb er wel 3 maanden last van gehad.

groetjes Mariska

Hoi,
Dit kan zeker nog door de bevalling komen. 5 weken geleden ben je bevallen, dat is nog helemaal niet lang geleden. Bij de eerste bevalling (zeer langdurig verhaal ;) heb ik nadien ook lang last gehad van m'n 'onderkant'. Vooral bij lang staan of lang zitten was het nog een hele tijd gevoelig. Dit kwam ook doordat onze zoon waarschijnlijk vast zat achter het schaambeen tijdens de bevalling.
Maak je niet te druk, je lichaam is nog volop bezig met herstellen. En als je twijfelt zou ik gewoon even de verloskundige bellen.

Groetjes, Noor mv Skip en Bo

Terug
Bovenaan