Botanische naam

<p>Voor ons aanstaande zoontje zijn we opzoek naar een botanische tweede naam. Tussen de lijstjes die ik gevonden heb op internet konden we geen leuke vinden. Onze dochter heet bijvoorbeeld Lily van haar tweede naam. Nu zouden we weer een korte botanische tweede naam willen voor ons zoontje in het engels of nederlands en liever geen verbastering.</p><p>Wij vinden het maar lastig voor een jongetje en ben benieuwd of jullie leuke suggesties hebben.</p>

Yves, taxusboomArvid, adelaarboom
Ceder, cederhout 
Jolan, viooltje (afkorting van Jolanda)
Misschien iets verder gezocht, maar wel vier mooie en wat minder voor de handliggend vond ik.

[quote quote=10380991]Yves, taxusboomArvid, adelaarboomCeder, cederhout Jolan, viooltje (afkorting van Jolanda) Misschien iets verder gezocht, maar wel vier mooie en wat minder voor de handliggend vond ik.[/quote]
Mooi! Goed gevonden zeg! 
Ik kan je jammer genoeg niet helpen.. vind het ook maar lastig voor ons kindje

Bedankt voor de suggesties die er tot nu toe gegeven zijn. Zelf vond ik Lotus en Moss leuk, alleen mijn man niet. Ik hoop echt dat we er eentje kunnen vinden die we ons beide aanspreekt zodat we dit kunnen doortrekken, dat zou ik zo leuk vinden.
Mochten andere nog suggesties hebben dan zijn deze zeer welkom!

Terug
Bovenaan