Boter helpt echt!

Mijn zoontje (18 mnd) was vanochtend leuk door de kamer aan het wandelen en door een coördinatie-probleempje was hij enorm hard gevallen met zijn hoofd op de grond. Er begon zich een mooie bult te ontwikkelen met de daarbij behorende kleur rood/blauw. Hij was ongeveer een 0,5 cm dik (de bult). Je pakt dan een koud doekje welke meteen met beide handjes van meneer wordt weggedrukt. Arnica-zalf had ik niet direct bij de hand en kreeg een heldere ingeving: boter! Gehoord dat dat nog wel eens wil helpen bij bulten. Een beetje halvarine gesmeerd en ja hoor: na een uurtje was de bult volledig verdwenen. Er is alleen nog een klein rood plekje zichtbaar.

Groetjes Marieke
mv Stan, met nu nog maar een héél klein bultje
 
Fijn om te weten! Had er inderdaad wel es iets over gehoord, maar dacht dat gewoon weer zo'n kletspraatje was....
Nee dus, jullie hebben het tegendeel bewezen. Het moet wel echt geholpen hebben, want ik kan me niet voorstellen dat zo'n dikke bult normaal gesproken zo snel kan verdwijnen.
 
Hoi,
Leuk om te lezen dat jij ook boter gebruikt!!!
Ik gebruik het altijd al. Ook voor mezelf als ik val, of me stoot. En dus ook voor mijn
zoontje en het werkt idd prima!!
De pijn wordt direct minder en de zwelling neemt af. Een blauwe plek komt er dan ook
niet meer. Geweldig. Ik had deze tip al heel lang geleden van mijn oma gehoord.
Zij gebruikte het ook altijd bij haar kinderen. Vandaar.
Ik moet wel zeggen dat wij gewoon eigen merk boter hebben.
Mijn moeder had becel en daar werdt zijn huidje heel rood van !! Vreemd he?
Groetjes Melanie mmv Quinten
 
Terug
Bovenaan