boterham

hoi
de laatste tijd kreeg anouk 2 sneetjes maar ze hoeft dan bijna niks van de fles die ik een uurtje er nadoe.zal ik dan maar weer 1sneetje brood doen zodat ze misschien de fles wel weer op drinkt???hoe doen jullie het???

groetjes petra
anouk is 8,5 maand

Als ze het lekker vindt, Xander eet soms 1 soms 2 boterhammen en daarna krijgt hij nog 150 ml melk. (kreeg ie ook ongeveer toen hij 8 maandjes was)

De melk krijgt/kreeg hij altijd na z'n boterham, voordat hij gaat slapen. Bij z'n brood krijgt hij geen dixsap.

Groetjes!

Kirsten

ja ze vind ze boterhammen ook lekker maar drinkt dus dan geen melk meer.en dat moet ze eigenlijk nog wel hebben.ga morgen denk ik eerst maar weer 1 boterham doen.
gr petra

Misschien een gek idee, maar waarom geef je niet alvast wat melk na 1 boterham, dan heeft ze dat vast binnen, en kijken of ze daarna nog een boterham wil.

Gr Christa

2 boterhammen met 8,5 maand? Jeetje! Mijn oudste dochter is bijna 5 en heeft nog nooit meer dan 1 snee brood gegeten, haha. Mijn kleinste dochter is 6,5 mnd maar die stikt elke keer nog bijna in het kleinste stukje brood dus ik wacht nog maar even...
Ik weet niet precies hoeveel melk ze moeten hebben op die leeftijd, is het geen halve liter?
Groetjes, Mariska

ja hahaha,tis een lekkerbek.vooral met brood en groente.het lijkt of ze de melk niet meer interessant vind.als dan van de overgebleven melk pap maak eet ze het wel op.van het lepeltje.is vast leuker dan de fles.
gr petra

hey hey

volgens onze kinderarts moeten ze ongeveer 500 cc vocht binnen krijgen op een dag hoeft dus niet alleen melk maar ook diksap of thee enz

en als ze zo goed eten is het toch prima??

Terug
Bovenaan