Boterhamkorstjes

Hoi dames,

Weet één van jullie toevallig wanneer je mag beginnen met het geven van een boterhamkorstje?
Als ik nu iets zit te eten/snacken zit Nikki me echt zo aan te kijken van; ik wil ook.
Dat vind ik zo zielig.

Groetjes, Marieke

Officieel pas als ze 9 maanden is, omdat er gluten in brood zitten! Bij voedselallergie in de familie, zou ik het ook niet eerder geven. Laura krijgt wel eens een babykoekje voor vanaf 6 maanden van me en ik heb haar ook al eens een broodkorstje gegeven, maar dat was geen succes. De boter die er nog op zat, was dat trouwens wel!

Groetjes Ilona

Van de diëtiste kreeg ik mee dat je met 7 maanden met brood mag beginnen vanwege de gluten!? Zo hebben we dat bij onze middelste (met allergie) ook gedaan. De korstjes gaf ik dan zo, de rest van het brood in kleine stukjes.

groetjes,
Sabine

Hoi,

Ik kreeg al het advies om daar nu al mee te beginnen, joshua is nu 4,5 maand. Nou ja de broodkorst dan, nu na een week sabbelt hij er redelijk op los. Ik vroeg me ook af van die gluten en dat zal ik ze morgen toch nog ff vragen, (3de ronde van prikken.) dus jullie horen nog wel van me..... Oh ja, joshua was er blij dat hij nu ook eindelijk mag mee-eten hihi

grt suuz mv joshua 8-2-7

Terug
Bovenaan