boterhammetje!! hmmm

Hoi dames,
sinda drie dagen krijgt ons klein meisje s'middags een boterham.Was vorige week op het cb en daar zeiden ze dat ik er mee mocht beginnen, aangezien ze een echt eetmonstertje is. haha (ze is nu overruim anderhalve week 7 maanden)
Ik maak haar dan een bruine boterham met boter, en ze heeft de eerste twee dagen pate erop gehad en vandaag de kids smeerkaas. Nou geweldig hoe ze hiervan geniet, ze vind werkelijk alles lekker. Naast deze boterham krijgt ze dan ook nog 150 cc opvolg melk.

Zijn er hier kids die ook al een boterham krijgen?? ben eigenlijk wel nieuwschierig....
Hier is het in ieder geval een groot succes..

groetjes pally

Nou Tyche is nog maar 5 mnd dus nog geen boterhammetjes voor haar. Maar jee zeg... weer een mijlpaal bereikt. Is het dan echt waar? Blijven ze niet klein? Hihi. Leuk hoor!
Groetjes Kirsten

Lotte krijgt het ook nog niet ze is over 1,5 week 6 maanden, maar ze heeft nog geen tand in haar mond dan denk ik hoe moet ze dan straks een stukkie boterham naar binnenwerken?

Het lijkt me wel ontzettend leuk om te zien hoe ze zitten te smullen dan en natuurlijk beetje met de vingers erin drukken enzo.

Groetjes,

Lilian mv Lotte 25 weken

Hallo, Linde is bijna 5 mnden dus ook hier nog geen boterham.
Weet nog wel van mijn oudste dochter dat ik boterham eten wel het leukste vond.
Kunnen ze snel al zelf en dat ziet er zo leuk uit.
Geniet lekker van de boterhammen!!!
groetjes Danielle.

Hoi,

Die van mij heeft af en toe al is een stukje brood gekregen en hij vindt het heerlijk!
Met 6 maanden mochten wij beginnen met het geven van brood.
Hij is nu bijna 6 maanden, maar ik weet iniedergeval dat ie het lekker vindt.

groetjes kaat

Hoi Pally,

Geweldig is dat hè?
Kay is de 30e precies 6 maanden oud en moet 1 februari naar het CB. Daar zal ik wel te horen krijgen dat ik langzaam aan mag gaan beginnen met een korstje brood ofzo (lekker op laten sabbelen).

Ik ben erg benieuwd want hij vind eten ook zo ontzettend lekker!

Groetjes!

Esmé mv Kay

Hoi,

Die van mij is bijna (dinsdag) 6 maanden en ik heb hem stiekem al een heeeeel klein stukje brood laten proeven. Heerlijk vond hij het.
Ik ga de 30ste naar het CB dus daar zal ik het ook nog wel even navragen.

Er is echt een leuke tijd aangebroken vind ik. Met al die hapjes die ze nu mogen.

Geniet ervan!

Hoi,

Die van mij is bijna (dinsdag) 6 maanden en ik heb hem stiekem al een heeeeel klein stukje brood laten proeven. Heerlijk vond hij het.
Ik ga de 30ste naar het CB dus daar zal ik het ook nog wel even navragen.

Er is echt een leuke tijd aangebroken vind ik. Met al die hapjes die ze nu mogen.

Geniet ervan!

Terug
Bovenaan