Boterhammetje

A

Anoniem

Guest
Elke keer als ik Tyche haar boterhammetje geef dan bijt ze me. Ik wil namelijk om de zoveel tijd een keer aan haar gehemelte voelen of er nog iets zit en dan bijt mevrouwtje mij.. en dat doet best pijn.
Is dit herkenbaar?
Iemand tips misschien?

Niet boos worden, maarre....
Wat dacht je van niet meer voelen????

HAHHAHAH!
gr. Marieke

Ik voel niet.. Ben gek! haha..
Ik zie het vaak zo wel en zo niet, nou ja dan hoest hij maar een keertje!

Je hebt snel genoeg met je vinger het stukje brood weggehaald als het in de weg zou zitten. Daarbij leert hij zo ook met zijn tong het irritante brood weg te krijgen

Ik ben een heel makkelijke moeder, dus let maar niet op mij haha..

Esmé mv Kay

..ze bijt jou niet, haha, ze denk natuurlijk dat je vinger een stukje boterham is. Hoe moet ze nou weten dat er te pas en te onpas een vinger ipv boterham aan komt???

Zou het echt geen kwaad kunnen om niets weg te halen???
Stef wil volgens mij juist niet omdat ik dan steeds in zijn mond zit....
Straks dan misschien toch eens zo proberen....

Liefs Annet

Hihihi, hier net zo'n gehemelte-verzamelaar.....
Als ik vermoed dat er weer wat aan zijn gehemelte vastgeplakt zit, geef ik het eerst volgende stukje "heel hoog"... Net alsof  het met een vliegtuigje aan komt zetten. Hoofdje kijkt vanzelf omhoog en mondje gaat open. Zo kun je zien of daar een lekkere kleverige brood-substantie zit.
Handig hè...
En pas  na het laatste stukje brood de restjes weghalen. Bij elke keer slikken gaat er namelijk wel wat uit het gehemelte weg.
Succes happyM.

Geef geen vers brood, of brood wat uit de vriezer komt. Dat is nl. erg plakkerig.
Ik haal een bruine boterham (geen volkoren of meergranen) de dag van te voren er uit zodat het een beetje oud kan worden.

Stijn oefent alleen nog met korstjes maar als hij te veel in zijn mondje krijgt dan spuugt ie het weer uit. Van het weekend maar eens echte stukje brood proberen, ben benieuwd?!

Lukas heeft, ondanks dat hij bijna 9 mnd is, nog een tanden, dus bijten kan hij nog niet!

Neem trouwens niet al te vers brood voor die kleintjes, hoe verser, hoe meer het plakt. Ook geen brood uit de diepvries dus.

Ondertussen verzamelt Lukas bijna niets meer tegen zijn gehemelte. het is dus ook een kwestie van oefenen

Terug
Bovenaan