Botsing gehad...

A

Anoniem

Guest
Ja hoor dit kon er ook nog wel bij!! Zit al een maand niet lekker in m'n vel...eerst m'n ouders die gaan scheiden, toen m'n broertje z'n relatie over en als tweeling heb ik daar toch wel last van op één of andere manier, toen een niet zo'n leuk kerst, aardbeving in Costa Rica waar m'n broertje bij was, daarbij komt ook nog dat ik het absoluut niet meer naar m'n zin heb in m'n huidige functie....en daarnet knalde er gewoon een auto even op onze trekhaak...zo op het eerste gezicht hebben wij geen schade, maar god wat baal ik ervan!

Het was bij ons om de hoek we hadden net boodschappen gedaan en we moesten allemaal remmen voor de rotonde, dus wij ook, en ineens bonk, eentje op onze trekhaak! Aan de kant gegaan, en de papieren ingevuld, de nieuwe Fiat panda (8 maanden oud) had behoorlijk wat schade, maar wij zo op het eerste gezicht helemaal niet. De vrouw was goed geschrokken, maar erg blij dat niemand iets had en dat wij niet agressief werden!  Maar goed 99,9 procent zeker dat wij eronder schade hebben, want de trekhaak kan verwijderd worden. Alleen nu moet ik ook het autostoeltje laten controleren. Jesse had gelukkig helemaal nergens last van...wij ook niet trouwens! Maar ik baal hier wel van. Even bij de garage navragen waar ik die stoel kan laten controleren. Maar goed, dit kon er ook nog wel bij!

Nou meiden, had even helemaal niets met onze kinderen te maken, nou ja een beetje dan, maar moest even m'n verhaal kwijt!

Groetjes
Angel

Jeetje, soms komt ook alles tegelijk he? Wel balen met zeg, met heel die rompslomp die je er dan bijkrijgt (auto maken, autostoeltje nakijken, verzekering), maar ben inderdaad maar blij dat niemand iets mankeert!

x miranda

Jeetje, soms komt ook alles tegelijk he? Wel balen met zeg, met heel die rompslomp die je er dan bijkrijgt (auto maken, autostoeltje nakijken, verzekering), maar ben inderdaad maar blij dat niemand iets mankeert!

x miranda

Balen is dat zeg. Vaak heb je inderdaad allemaal rot dingen achter elkaar.
Hoop dat het nu wat rustiger bij jullie wordt want het jaar is pas net begonnen.
Sterkte. Groetjes Jiska

Tja kan er inderdaad ook nog wel bij.... wat irritant zeg!
Kan natuurlijk gebeuren, maar al dat gedoe wat je weer moet regelen.
groetjes Maris

Wel ja, dat zal je net zien, juist bij jou knallen ze achterop. Ja, vaak is het wel zo dat je weinig schade ziet, maar dat dat heel weinig zegt. Wij hebben ook een aanrijding gehad van achter. Op het eerste gezicht geen schade, tot ik de kofferbak open deed en hij ook niet meer dicht ging. Het hele grapje heeft 1100 euro gekost...Uiteraard verhaalt op de verzekering van die ander.

Terug
Bovenaan