<p>Op een of andere manier staat er Bovenhuis buikpijn in mijn vorige topic maar dat is niet juist. kan ook nergens vinden hoe ik het moet wijzigen, dus bij deze nog een keer. </p><p> </p><p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; -webkit-hyphens: none; font-size: 17px; caret-color: rgba(0, 0, 0, 0.901961); color: rgba(0, 0, 0, 0.901961); font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif;">Hoi dames, </p><p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; -webkit-hyphens: none; font-size: 17px; caret-color: rgba(0, 0, 0, 0.901961); color: rgba(0, 0, 0, 0.901961); font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif;">Even een vraag, misschien iemand die het herkend. Heb de afgelopen dagen af en toe last van buikpijn in mijn bovenbuik. Het zijn echt steken, s’nachts wordt ik er soms wakker van, en heb ze als ik op mijn zij, maar ook op mijn rug lig. Ook als ik gewoon op de bank zit komt het ineens soms opzetten. Het is geen strak bandgevoel, heb ook verder geen klachten en de kleine beweegt volop. </p><p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; -webkit-hyphens: none; font-size: 17px; caret-color: rgba(0, 0, 0, 0.901961); color: rgba(0, 0, 0, 0.901961); font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif;">Heeft iemand van jullie dit ook eens gehad, of enig idee wat het kan zijn? Dacht zelf misschien mijn darmen, maar opzich heb ik niet echt problemen met dat onderdeel Kan het verder ook niet echt ergens aan linken. </p>