Boven BUIK buikpijn

<p>Op een of andere manier staat er Bovenhuis buikpijn in mijn vorige topic maar dat is niet juist. kan ook nergens vinden hoe ik het moet wijzigen, dus bij deze nog een keer. </p><p> </p><p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; -webkit-hyphens: none; font-size: 17px; caret-color: rgba(0, 0, 0, 0.901961); color: rgba(0, 0, 0, 0.901961); font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif;">Hoi dames, </p><p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; -webkit-hyphens: none; font-size: 17px; caret-color: rgba(0, 0, 0, 0.901961); color: rgba(0, 0, 0, 0.901961); font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif;">Even een vraag, misschien iemand die het herkend. Heb de afgelopen dagen af en toe last van buikpijn in mijn bovenbuik. Het zijn echt steken, s’nachts wordt ik er soms wakker van, en heb ze als ik op mijn zij, maar ook op mijn rug lig. Ook als ik gewoon op de bank zit komt het ineens soms opzetten. Het is geen strak bandgevoel, heb ook verder geen klachten en de kleine beweegt volop. </p><p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; -webkit-hyphens: none; font-size: 17px; caret-color: rgba(0, 0, 0, 0.901961); color: rgba(0, 0, 0, 0.901961); font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif;">Heeft iemand van jullie dit ook eens gehad, of enig idee wat het kan zijn? Dacht zelf misschien mijn darmen, maar opzich heb ik niet echt problemen met dat onderdeel  Kan het verder ook niet echt ergens aan linken. </p>

Je darmen liggen onderin je buik dus je darmen zullen het wss niet zijn. Het kan bandenpijn zijn. Weet niet hoever je qua zwangerschap bent. Maar de kleine groeit natuurlijk en heeft minder ruimte. Misschien heeft het een keer geschopt of schopt het wanneer je last hebt tegen de wanden aan. 
Een vriendin van mij heeft er last van doordat ze zittend werk doet, en dus teveel in 1 houding zit. Waardoor het pijn doet.
Ik zou anders even de volgende keer aan je vk vragen wat het kan zijn maar ik denk wat ik hierboven zij. 

Herkenbaar. Ook veel last van gehad. Voornamelijk door mijn zit baan. Uiteindelijk ook erg veel pijn aan me huid. Door t schuren van me bh. Opgelost met bepaald rekbaar tape. Zou voor de zekerheid je urine even inleveren en laten controleren op eiwitten. Dan weet je zeker dat het geen zwangerschap vergiftiging is. 

He,
Ik heb dit toevallig net gevraagd bij mijn gyno. Onze meid ligt heel erg hoog met der billetjes, dus wss komt het daardoor. Ik weet niet hoeveel weken ben je?

Heey! 
Ik wil je niet bang maken maar een paar weken had ik ook veel pijn in m'n bovenbuik. Stekende pijn, niet kunnen slapen en niet weten hoe je moet liggen.
Het werd bij mij s nachts zo erg dat ik naar het ziekenhuis ben gegaan. Daar verteld ze me dat het galstenen waren. Inmiddels al vergruisd want ze waren niet meer zichtbaar op de echo maar blijkbaar zaten ze in de weg.
Nu wil ik niet zeggen dat jij dat hebt want ik ben geen dokter maar wil alleen mn verhaal delen. Ik heb er 3 dagen mee rondgelopen voordat ik naar het ziekenhuis ging. 
Succes! 

Heel herkenbaar. Had het een paar nachten achter elkaar vervelende pijn in mijn bovenbuik en de zijkanten. Was ook echt bang dat het iets engs zou zijn.
Heb bij de verloskundige mijn bloeddruk laten testen, maar die was oké. En verder ook geen andere klachten die er mee te maken zouden kunnen hebben.
Uiteindelijk kwam ik er zelf achter dat het de melk was, door het een paar dagen niet te drinken. Ik nam dit namelijk elke ochtend en savonds voor het slapen gaan. Blijkbaar ben ik intolerant geworden tijdens mijn zwangerschap.
Maar als je je echt zorgen maakt gewoon je verloskundige bellen of je huisarts.

Heel herkenbaar. Had het een paar nachten achter elkaar vervelende pijn in mijn bovenbuik en de zijkanten. Was ook echt bang dat het iets engs zou zijn.
Heb bij de verloskundige mijn bloeddruk laten testen, maar die was oké. En verder ook geen andere klachten die er mee te maken zouden kunnen hebben.
Uiteindelijk kwam ik er zelf achter dat het de melk was, door het een paar dagen niet te drinken. Ik nam dit namelijk elke ochtend en savonds voor het slapen gaan. Blijkbaar ben ik intolerant geworden tijdens mijn zwangerschap.
Maar als je je echt zorgen maakt gewoon je verloskundige bellen of je huisarts.

Terug
Bovenaan