boven spelen

hey meiden

spelen jullie kids ook in hun kamertje?
nathalia heeft in haar kamer ook t een en ander aan speelgoed staan, en wilt nu sinds een paar dagen dan in haar kamer spelen. voorheen keek ze eigenlijk nooit om naar dat speelgoed, nu dus wel.
ze mag van mij boven spelen, aangezien ik precies hoor waar ze is. (ik heb een houten vloer dus ik hoor precies aan welke kant van der kamer ze is, en waneer ze haar kamer uit gaat)
ze kan ook helemaal zelf de trap op en af.
vanmiddag was ze boven aan het spelen en op een gegeven moment hoorde ik haar niet meer dus ik naar boven, is ze in bed gaan liggen en gaan slapen hahaha.

liefs , do

Hoi Do,

Nynke speelt niet op haar kamertje als wij beneden zitten.
Wel als ik bv boven bezig ben met de was of als ik aan het opruimen ben,dan speelt ze wel in dr eigen kamertje.

Wat schattig dat Nathalia daarna is gaan slapen :)

Liefs Stefanie

Hoi,

Hier mag dat ook, in de zomer komt het niet zoveel voor maar verder wel, de oudste 2 spelen ook boven dus ja,, ik heb daar ook alleen slaapkamers, de bergruimtes zitten op slot dus hij kan verder niks.
Het traphekje wordt dicht gedaan (niet vast) maar hij kan dus niet zo de trap af en dat gaat goed.
Ik vind het juist wel goed, het is toch hun plekje!

Gr MJ

Hoi,

ook hier wordt er boven gespeeld. Bente speelt alleen, samen met Tijn, of samen met een buurmeisje. Dit gaat eigenlijk heel goed, ze gaat alleen de trap op en af en ik kijk af en toe om een hoekje.

Liefs Danielle

Renske speelt eigenlijk alleen boven als Emma ook boven speelt of als ik boven ben. Het meeste speelgoed staat boven. Ik wil niet mijn hele huiskamer vol speelgoed. En beneden wisselen we dan steeds af, gaat er weer iets anders naar beneden.

Myrthe doet dat nog niet, maar ja al haar speelgoed is beneden. Straks in haar nieuwe kamer zal er ook veel speelgoed boven komen (al is het maar om die gigantische kamer te vullen haha) dus dan zal ze vanzelf wel boven willen spelen. Ik vind het prima. Ik merk vanzelf wel wanneer ze eraan toe is.

Hier word ook gezellig beneden gespeeld! Ze vinden het veel te gezellig bij mama en ik vind het ook wel gezellig. Maar goed, noah is dan ook wel de oudste ( veel van jullie hebben al een ouder kindje) en Luca is pas 1 jaar geworden, dus die speelt zoiezo niet boven. Dus ze spelen samen beneden. Misschien als Luca wat ouder is.
Wel lekker dat ze zelf gaat slapen, hahah

groetjes

hier word ook niet boven gespeelt omdat er simpelweg geen plaats voor is
lijns kamertje is maar 2 bij 2 dus heel erg klein

ze heeft wel wat speelgoed op d'r kamertje maar ze speelt lekker beneden of achterom

hahaha wel makkelijk dat ze zelf naar haar bedje gaat

karlijn wilt nooit naar bed : hoeffe niet mamma karlijn is wakker

liefs maurilla

Terug
Bovenaan