Bovenaan....

We staan nu echt bovenaan het lijstje....
Phoe, wat is de tijd snel gegaan zeg! Zo sta je onderaan het lijstje van maanden voorzichtig starend naar staafjes en hopend dat alle controles goed gaan en dan sta je ineens bovenaan.

Wel een beetje een raar idee soms nog wel. +/- 40 weken en daarin is een heel nieuw mensenleven gevormd en is er van twee personen een gezin gemaakt of een gezin uitgebreid met een nieuwe wereldbewoner.

Voor alle meiden die al bevallen zijn, geniet van je kleine, succes met het herstel en voor iedereen voor wie de maand echt is aangebroken. Alvast heel veel succes!!!!

Dank je! Ook jij veel succes!

Ik zelf kan het nog steeds niet geloven dat er over een paar weekjes een kleine in mijn armen zal liggen. Wat?! Misschien volgende week al, of morgen zelfs. Alhoewel dat onwaarschijnlijk is ook al ben ik alweer bijna 38 weken. Pfff... Zo spannend! Ondertussen me maar lekker bezig houden (met werk)..... Woensdag meeting met mijn baas. :) Ik heb er zin in, behalve als ie gaat zeuren. Aardige kerel hoor, maar hij kan soms best vervelend zijn! Vandaag nog filmpje in elkaar gezet (dat was niet leuk, omdat ik de verkeerde frames te pakken had), morgen met de kiddo's voor het eerst naar de kapper (ik durfde niet, maar ze moeten nu echt want hun haar hangt voor hun oogjes) en dan naar de vk met mijn jongste, die ik een dagje thuis houd van de creche. Tijdens haar middagdutje nog het commentaar op mijn laatste werk van mijn baas verwerken dat ik net binnen gekregen heb. Ofwel, ik ben zwaar in denial dat ik binnenkort moet bevallen. Brrr, ik denk er liever helemaaaaaaal niet over na. Ik wil die kleine in mijn buik dolgraag zien, maar ik ben toch wel zenuwachtig. Er zal zoveel veranderen. En dan heb ik het nog niet over de bevalling zelf gehad. ;-)

Ik wens iedereen heel veel succes met de laatste loodjes!!

Terug
Bovenaan