Bovenaan!

En toen stonden we dan toch ineens helemaal bovenaan! Deze maand worden dan toch echt onze beebjes geboren! Kan nu al niet meer wachten om onze kleine in de armen te sluiten!

jeej, eindelijk bovenaan. Hoewel ik het vermoeden heb dat het de beeb pas ergens in Augustus gaat komen. Nu 36.6 ..Pff wat kan dat wachten lang duren zeg.

Lekker hoor! Begin het behoorlijk zat te worden. Had er ook op gerekend dat het weleens augustus zou worden, omdat ik de 23ste ben uitgerekend en ik de ervaring heb over tijd te lopen, maar aangezien we een groot kindje krijgen, horen we vrijdag wanneer het gehaald gaat worden . In ieder geval voor week 40! Spannend nog even.
Geduld hebben is moeilijk vooral omdat je nu toch echt nieuwsgierig wordt naar hoe je kindje er uit zal zien. Tenminste dat heb ik wel hoor!

Ik kan ook niet meer wachten ;( ben nu 38+2 weken heb nog twee weken te gaan, tenzij de baby besluit om toch nog later te komen. Nog heel even ladies en blijf positief dan komt alles goed ( tip van mijn vriend) want ik houd soms ook niet uit met al die hitte en opgezwollen voeten... Echt veschrikkelijk!

Succes dames

Terug
Bovenaan