boventandjes poetsen een ramp!

A

Anoniem

Guest
de titel zegt het al, madam wil zo snel mogelijk de tandenborstel UIT haar mondje.
dat wil zeggen dat de ondertanden wel redelijk tot goed gepoetst zijn, maar zodra we boven moeten schrobben houdt ze gewoon d'r lippen op elkaar.

iemand tips???

groetjes,
debby (mv puck 8-6-07)

Hoi Debby,

ik weet niet of het ook bij jouw kleine meid helpt maar wij mochten ook niet meer poetsen van Marissa. Totdat we nu na elke paar halen heel erg blijgaan juichen en klappen. Dat vindt ze zo leuk dat we zo al haar tandjes kunnen doen. Je zegt ook dat het vooral boven is, kan het niet zijn dat er weer tandjes doorkomen en het dus pijn doet boven?

groetjes Linda

Hallo,

ik vind het toch best herkenbaar.
Maar Dylano vind tandjes poetsen normaal altijd leuk. Hij doet zijn mondje al wagenwijd open, als hij zn tandenborstel ziet.
Alleen de laatste 2 dagen is het een ramp.
Maar er zitten al 2wk flinke bobbels op zn tandvlees, en eindelijk is er 1 kiesje door!! Van die andere zal hij wel last hebben denk ik...
Dus mss komen er bij jou kindje ook tandjes aan??

Liefs Debby.

tandenpoetsen is hier 7 van de 10 keer een strijd en dan met name boven.
We proberen het iedere keer en als het dan goed gaat dan poetsen we ook super goed.
Ik ga wel iedere keer de strijd aan en we prijzen haar de hemel in als het goed gaat.
Succes ermee

groetjes daan

Hoi!

Tara vond het in het begin helemaal niks als ik haar tandjes wilde poetsen, zelf pakte ze dan de tandenborstel af en beet erop (met name de tandpasta vond ze lekker :p).
Maar sinds een week of 2 is ze opeens veranderd, ze loopt vaak naar de badkamer, wijst omhoog naar haar tandenborstel en steekt dan haar vinger in haar mond. Als ik 's avonds tandpasta op haar borstel heb gedaan, dan geeft ze die terug aan mij en doet haar mondje open, haha.
Voor mij 'nog' geen gevecht bij het poetsen, maar ze heeft ook maar 'slechts' 8 tandjes :)

Groetjes,
Shivana

nieuwe tanden en kiezen zie ik nog niet zitten, maar sinds een paar dagen gaat het poetsen geweldig! heb een nieuwe tandenborstel gekocht (een met langere haren) en als het af en toe  goed lukt sta ik als een debiel te juichen en te klappen . maar het werkt wel!

Hoi Debby,

Geweldig he hoe dat werkt. Als wij er een super groot feest van maken dan mogen we ook alles van haar. Van klappen voor het tandenpoetsen tot onder luid gejuich een paracetamol in haar billen doen. Als we het maar met veel enthousiasme doen.

groetjes Linda

hoi
hier is het ook bij vlagen zo dat we mogen poetsen of niet,ook hier met veel  geklap en gejuich  als het mag.en ik geef anouk een andere tandenborstel in de handen,dan doet ze de mond welopen,ff afleiden.ja je moet alle trucjes uit de kast halen.

gr petra

Terug
Bovenaan