Hoi hoi,
Ik was vorige keer 7 weken toen het misging, dat wil zeggen ik kreeg de dag ervoor een druppel bloedverlies en weeenachtig gevoel in mijn lies uitstralend naar mijn been. Mijn gevoel zij toen dit is niet goed, en aangezien dit weeenachtig gevoel bleef maar ik ging bloedverlies meer had is er een echo gemaakt ik zou dan 7 weken zijn, maar er was geen duidelijk vruchtje te zien. Het was al vroeg gestopt met groeien (ik denk zelf door de stress aangezien precies bij 5 weken mijn schoonvader plots overleed). De dag erna begon ik spontaan te vloeien.
De keer daarvoor (2e keer) was ik ook zover ongeveer en was het vruchtje ook rond 5 weken gestopt met groeien. Mijn gevoel zij toen meteen al bij de zwtest dit is niet goed. De keer daarvoor (1e keer)eigenlijk ook. alleen kwam ik daar pas bij 9 weken achter, maar had wel al die tijd bloedverlies dacht ongesteld te zijn geworden maar bleek zwanger dus wist meteen dat het niet goed was. terwijl bij de 3e miskraam ik me echt zwanger voelde en niet had gedacht dat het mis zou gaan.
Nu ook voel me echt zwanger en mijn buik is al flink aan het groeien (meer als de vorige keer) maar ben ook bang dat de echo morgen geen hartje laat zien!
Heeeel spannend dus. Ik heb verder geen buikpijnklachten ofzo meer.
Ik had vandaag eigenlijk een gesprek op het werk en wilde het wel al vertellen dat leek me wel zo eerlijk,maar is niet doorgegaan, misschien morgen.
En hoe voel jij je verder? Hoe laat is jou echo? Die van mij pas in de avond rond 2100uur! Dus nog even wachten...
Gr Bowi