Bowi

Ja ben net terug, was een hele late echo!
Tja eigenlijk kan ik een beetje voorzichtig blij zijn. Ik zelf dacht 6 weken te zijn maar echo was 5 wkn en 5 dagen, er was een vruchtje te zien van 1,5 mm!!!! En waarempel bewoog daar iets in dus een beginnende hartslag, volgens de echoscopiste een hartslag van de eerste dag. Dus pastte wel bij de termijn. Het was nog erg pril dus.... over 2 weken weer een echo dan meer zekerheid,maar we werden wel voorzichtig gefeliciteerd!
wij hebben dus goede hoop!

Hey,

Dan ga ik je ook voorzichtig feliciteren meid. Toch fijn dat je even heb mogen kijken en dat er een hertactie is. En 2 over 2 weken weer kijken spannend hoor daar zitten we zo.

En die goede hoop die je hebt lekker bij je houden hoor en lekker gaan genieten van je wondertje.

Liefs RH

Bowi,

Gefeliciteerd!!
Ik weet uit ervaring dat het heel moeilijk te meten is als het nog zo klein is. En dat ze over 2 weken een beter termijn kunnen bepalen. Ook bij ons was ik iets minder ver dan ik dacht. En ze vertelde ook dat het moeilijk nu te meten is. Over 3 weken na onze vakantie wordt het termijn bepaald.
Probeer er van te genieten!
liefs,
Y

13 september mag ik voor het eerst! Spannend!! Ik ben dan 8 weken dus dan ben ik wel wat verder. Wat lijkt het me geweldig om zomaar leven in je te zien... ik denk dat we het dan pas echt gaan beseffen :D
Gefeliciteerd!

Terug
Bovenaan