Box en toebehoren

Hoi meiden,
Ik vraag me ineens af wat er eigenlijk allemaal bij een box hoort? Een boxkleed, maar wat nog meer? Of was dat het al? En dan een stoffen of een plastic kleed?
Nu ik toch aan het vragen ben: kun je een box over het algemeen meteen mee naar huis nemen als je 'm hebt gekocht, of zit daar ook een levertijd op?
Ben nu 29,5 weken zwanger.
Groetjes, Carien.
 
Hoi, die laatste vraag weet ik niet, want wij hebben hem 2e-hands (via mijn schoonmoeder, maar da's weer een verhaal apart) en dus al in huis.
Bij die van ons zit alleen een bodemplaat onderin, dus we maken er zelf nog eentje om hem te verhogen. Kun je met wat klossen vastzetten dus is simpel als wat.
Wat je volgens mij in ieder geval nodig hebt, is een boxkleed. Een stoffen, want plastic lijkt me knap beroerd en broeierig. Bovendien kun je ze altijd in de was gooien.
Je hebt allerlei ongein voor boxen: spul om aan de tralies te hangen, boxtassen (waarvan ik werkelijk niet snap waar ze voor dienen?) enzo. Maar volgens mij is zo'n kleed het enige echt noodzakelijke. Succes ermee!
 
Als je er 1 koopt met een verstelbare bodem en een lade er onder, moet je er opletten of er dan nog wel een plaat aan de onderkant zit. Anders kijk je zo de lade in en dat vind ik zelf niet zo mooi staan. Wij hebben naast een boxkleed nog een mobiel gekocht met een muziekje er in om er boven te hangen.
 
Ik zou niet alleen een boxkleed van stof kopen. Lijkt me niet fijn voor het ruggetje van je kind. Je hebt plastic ondermatjes die je eronder kunt plaatsen.

Groetjes, Floor.
 
Hoi, wij hebben een box met la en verstelbare bodem.
Ziggy.
En twee stoffen box-kleden, kan er een in de was als dat nodig is.
Ik leg er weinig speelgoed in.
Misschien wel zo'n mobiel, ja...
 
Terug
Bovenaan