Box in kleine (volle) woonkamer

<p>Hoi,</p><p>Wij hebben al 2 kleine kinderen en dus een goed gevulde woonkamer met speelgoed, stoelen etc :) </p><p>Nu komt onze derde baby in december en wil ik wel graag weer een box hebben. Ik heb de oude (best grote) box uitgeleend aan schoonzus en ik hoef hem niet meer terug. Ik zoek beter een compacte/kleine box.</p><p>De tripus/driehoek box lijkt me super handig, maar niet meer te vinden en op marktplaats gaan deze heel snel. Hebben jullie nog meer tips qua kleine box? En een ledikantje (bijv ikea) als box, hoe is dat? </p>

Ik zit een beetje met hetzelfde…heb/wil geen box in de kamer ivm ruimte. Ik wil een hekje kopen waarmee ik een deel kan afzetten en makkelijk weg te halen. Soort van grondbox…

Wij hadden een ledikantje neer gezet ipv een box. Daar kon ze dan lekker in liggen. Maar met ong. 7 maanden hebben we hem opgeruimd, en kon ze gewoon lekker op de grond spelen. Dus niet lang gebruikt.

Je hebt met hetzelfde systeem als camping bedjes ook gewoon boxen. Kan je makkelijk in en uitvouwen.
Verder denk ik dat iedere box wel de nodige ruimte inneemt, of ze nu compact zijn of niet.

Ik denk dat ze in een ledikant misschien wel minder de ruimte/breedte hebben om zichzelf rond te bewegen qua draaien e.d., maar dat hangt er ook vanaf hoeveel ze al op de grond gaan straks met speelkleed e.d..

Happymom, welke ledikant had jij? Of gewoon een standaard ledikant en maat?
Is er ook iemand die ervaring heeft met de Stokke Sleepi?

Wij hebben ook een ledikant die we gebruiken als box. We zaten met onze eerste ook met ruimtegebrek waardoor we die keuze gemaakt hadden en nu met de tweede wonen we weliswaar ruimer maar ben ik alsnog blij dat we een ledikant als box gebruiken. Deze hebben wij nu staan:

https://www.bol.com/be/nl/p/europe-baby-felix-ii-babybed-mat-wit-60-x-120-cm/9300000002717122/

Ik weet niet of die nog te verkrijgen is, maar vergelijkbare open modellen heb je vast wel op marktplaats en dergelijke.

Terug
Bovenaan