Box naar beneden + intake Kraamzorg

Heey dames,

even iets leukers dan mijn werk gezeik.

Wanneer halen jullie je box naar beneden? bij hoeveel weken.

En hoe is jullie intake met kraamzorg gegaan wat moet ik verwachten heb hem donderdag.

Groetjes marisca

ik haal denk ik volgende week mijn box naar beneden, ben dan 34 week. wil dan ook mijn bed en wieg in de kamer klaar hebben staan.

intake met de kraamzorg had ik al bij 20wk.
bij mij ging ze bespreken wat arbo technisch in huis moest zijn voor de kraamzorg, wat de kraamzorg doet en hoeveel uur ik krijg.

wat ik van haar als tip kreeg: ook als je geen borstvoeding wil geven, kun je wel zeggen dat je het wilt ook al heb je maar 1 keer aangelegd voor niks dan krijg je 4 uur extra.

Ik heb deze keer geen box in de woonkamer.
Zolang de kleine nog niet kan draaien houden wij het op de wandelwagen omdat die toch al beneden staat en als de kleine gaat draaien zetten wij het reserverbedje neer.
Dit hebben wij besloten omdat de oudste 2 al niet meer in de box wilden met 10 maanden en we nog een bedje over hebben van de vorige kamer (de kamer zelf sneuvelde met de verhuizing maar toen wilden we nog geen nr 3)
O ja en de wandelwagen staat klaar op de babykamer en gaat in mijn verlof naar beneden

De kraamzorg zou afgelopen vrijdag contact opnemen.Als je een derde krijgt komen ze niet meer langs :) Maar helaas geen telefoontje gekregen dus daar moet ik maandag nog achteraan.
groetjes

De box ga ik voorlopig nog niet beneden halen... denk dat het pas gaat gebeuren als ik bevallen ben... De meeste tijd blijft de kleine toch in haar wiegje slapen boven..

De kraamzorg krijg ik a.s. dinsdag over de vloer en zal dan alles doorbesproken worden wat er allemaal moet zijn en hoeveel uur ik recht op krijg.. Ik wil ook weer borstvoeding geven..
Eerst dachtte ik dus dat ze telefonisch zou doen omdat dit de 2e keer is maar komt toch blijkbaar langs... Misshcien omdat het een andere kraamzorg is die ik dit keer gekozen heb?

is mijn derde ,en nog nooit intake(unive) over de vloer gehad ,alleen telefonisch , vindt ik ook niet zo n probleem ben woensdag 34 weken ,en denk dat wij hem met 36 weekjes in mekaar gaan zetten ,paar dagen ballonnen voor de kat ,mag toch met 37 weken thuis met je kindje zijn

Hallo,

Mijn box staat nog beneden, mijn zoontje vind het nog fijn om er met enige regelmaat in te zitten, vooral nu hij weer voor het raam staat. Tja dan kan je ook beter naar buiten kijken (hihihi) de intake zal ik over een paar weken wel krijgen (nu30,2wkn) is ook normaal in 7e maand en of ze thuiskomen of niet hangt vanje verzekering af.

@kaatje59693 vraag dat van die uren bij wel/niet borstvoeding even na bij je verzekering, ik werk zelf als kraamverzorgster en als een gezin stopt met de borstvoeding moeten wij voor elke zorg die nog over is een half uur per dag aftrekken

groetjes Danielle

Intake kraamzorg een week of 3 geleden gehad, een erg aardige vrouw. Ze is zeker 3 uur geweest..
Ze heeft veel uitgelegd, wat ik kon verwachten, hoeveel uur, veel over borstvoeding etc...

Box, die gaan wij vanavond bestellen..

een box gekregen, die gaan we vanavond ophalen. aangezien onze woonkamer nog niet helemaal kind klaar is (door verbouwing van de bijkeuken staan er nog heel veel spullen in de woonkamer) moet hij nog even naar boven denk. Maar ik kan niet wachten tot ik hem neer kan zetten (al zal hij nog even in de weg staan).

Terug
Bovenaan