box omlaag?

A

Anoniem

Guest
ik las dat er al wat kindjes zijn die gaan staan in de box.boas lijkt dat voorlopig nog niet te gaan doen.hij gaat ook nog niet zitten.ik heb daarom de box nog hoog staan,anders ligt hij zo diep.maar nou zei laatst een vriendin tegen me;pas maar op,opeens doen ze het.
nou vroeg ik me af;hoe opeens ging het bij jullie?echt uit het niks?of begon het met klauteren in de spijlen?
en is de box bij de nog-niet-zittende/staande kindjes al omlaag?
boas is 7 maanden (en hij is nou al rollend en schuivend op weg hierheen,zo schattig.)
groetjes karin  

Ik heb de box ook nog hoog staan. Ik denk dat het Bram nog wel even gaat duren voordat hij uberhaupt gaat staan. Want als ie gaat zitten, kan de box toch ook nog wel zo blijven of niet ???

Hoi Karin!

Ja opeens kon joshua zitten in bed en box! Hij vind het dan ook leuk om over de rand te hangen! Ik heb dus beide laag staan... (de box kon bij mij niet hoog).... Hij kan nu ook al bijna kruipen tenminste hij doet zijn best ervoor... dat betekent ook dat hij uit de buggy wil en uit wipstoel dus moet hem dan vastmaken...

grt suuz

Ik heb de box en zijn bedje half laten zakken. Hij kan nog niet zelf gaan zitten maar wordt wel steeds mobieler. Als ze kunnen gaan zitten, kunnen ze zich ook wel over het randje mikken en daar ga ik niet op wachten...

Judith

Hoi hoi,
ja hoor dat kan wel. Dus ik zou hem wel half weg zetten in elk geval. Aan Quinn merkte ik dat hij steeds mobieler werd. En het bedje ook.
En Saskia.... als ze kunnen zitten dan moet dat ding zeker omlaag. Maar ik zou het daarvoor al doen. Why not? Je vermijdt in elk geval elk risico.

mijn box kan niet half laag,dus dan maar helemaal.is wel weer even een raar gezicht(wennen).het bedje staat al een tijdje laag.de box heb ik tot nu toe mee gewacht omdat ik het zo ongezellig vond staan en ik dacht ik ben erbij,dus als hij aanstalte maakt zie ik het wel.maar hij word nu zo mobiel dat ik het nu maar eens doe.
bedankt!!

ja je moet er echt me opassen hoor hij stond echt in ene
vanmorgen was het nog gewoon een baby en s,midachs was het een kind wat in de
box  kon staan haha maar het is wel zo gaat zo snel
maar hij kon wel eerst zelf gaan zitten voor hij kon staan hoor
maar ieder kind is anders dus je weet maar nooit

gr stephanie

ik heb hem toevallig zaterdag omlaag gedaan. niet helemaal maar wel zo dat hij er niet overheen kan kukelen als hij opeens gaat staan. ik las hier de verhalen van kindjes die opeens gingen staan, en toen dacht ik dat moet ik niet hebbne dat   hij er overheen valt.... dus maar meteen omlaag gedaan...

Terug
Bovenaan