box omlaag

Vandaag heb ik Rodin er al een paar keer op betrapt dat hij zich probeerde op te trekken aan de spijlen en rand van de box. Tis m natuurlijk nog niet gelukt, maar ik heb m dus maar gelijk naar beneden gedaan. Zijn zus was ook 6-7 maanden toen ze ineens rechtop in de box stond :S.
Al meer die de box omlaag hebben gedaan?

Liefs, Nicole (Rodin 12 september 6 maanden!)

echt?

Jemig de pemig.
Nee dat is hier voorlopig echt nog niet nodig.
Maar wel slim om het wel te doen. Je wilt er niet bij nadenken als het ineens wel lukt

whaaaa, gaat dat zo snel?? hier nog niets te merken, meneer draait zich een kleine 3 weken pas zelf op zn buik! mmmm nu ik er zo over na zit te denken, we hebben zo'n babygym en daar trekt ie wel enorm aan......nouja, we'll see :)

liefs kim, liam 5maand en 3dgn

Hier is dat ( gelukkig) ook nog niet aan de orde. Quinn draait alle kanten op in de box, maar rollen ho maar. Dat heeft hij wel even gedaan, maar toen begon hij met zijn tandjes. Die er gelukkig alle 2 nu door zijn. Hij probeert wel weer te rollen, maar lukt nog niet zo. Dus dat optrekken zal hier denk ik nog wel een poos duren.
Verstandig dat je alvast de box omlaag hebt gezet, wie weet wat hij doet als je even een keer de kamer uit bent.

Liefs marielle Quinn 5 maand

nee, hier staat de box nog hoog. Joost rolt de hele box door, maar optrekken doet hij nog niet. Hij kan zich wel heel zielig aan de spijlen vasthouden en daarbij jammeren. Zo van: haal me druit......

Hier is de box nog veilig maar begin me wel zorgen te maken over het bed. Soms valt haar speen eruit en dan kijkt ze em ff na over de rand enz. Ook begint ze op haar knieen en tenen te "staan"als ik haar op haar buik leg....en ze slaapt op haar buik dus dat wordt een beetje eng.

Terug
Bovenaan