box weg

ook wij hebben de stap gewaagd om de box op te ruimen. alicia zat er amper in. alleen als we naar de kelder gingen. maar dan kan ze ook in de kinderstoel. wat een ruimte!! de box is al in de kelder en de kamer is qua speelgoed opgeruimd! zo fijn nu.

Ik moet er nog niet aan denken om de box weg te doen. Hij zit er echt nog heel veel in en ik vind het erg makkelijk. Ook voor hemzelf is het vaak een rustmomentje, want als hij er uit is, stuitert hij alle kanten op en in de box gaat hij heerlijk op zijn gemak zitten spelen. Vandaag hebben we zelfs de 2e box gebruikt. Lekker buiten op het terras onder de parasol. Hij heeft er heerlijk van zitten genieten en ik hoop er nog veel gebruik van te maken deze zomer.

Hier hetzelfde als Supertje. Nu heb ik ook erg veel ruimte. Ik heb zelfs een box beneden EN boven. Ik kan me voorstellen als je weinig ruimte hebt, dat die box een sta in de weg is.

Hier is de box al enige tijd weg. Tim heeft het, net als mijn oudste overigens, nooit echt wat gevonden. Best jammer voor mij! Was altijd huilen... Zeker nu hij echt loopt, wil hij gewoon lekker bezig zijn. Ook kruipen is er zelden meer bij.

Overigens, wie interesse heeft in een (2e) box)....let me know!

jayden zit hier ook nog wel gereld in de box.
voornamelijk als ik ga schoonmaken.
dan kruipt hij flink in de weg en hangt dan aan je broek om opgetilt te worden en ik vind de box dan echt een uitkomst om even ongetoort mijn gang te kunnen gaan. en meneer vind het prima als hij maar genoeg heeft om mee te spelen.

Hier staat de box ook nog. Fedde gaat er juist nu weer meer in. Aantal maanden terug vond hij er niks aan en nu kan hij de rust vinden om daar in te spelen. Is vaak maar tien minuten maar ok :)
Ik vind het heel handig als ik even naar boven moet. Fedde kan niet meer alleen worden gelaten in z'n kinderstoel, hij klimt eruit inclusief tuigje die hij dan om heeft :-s

Hier is de box al heel lang weg jochem heeft er nooit wat aangevonden.
Toen jochem 7 mnd was heeft een collega hem overgenomen van ons.
En idd zo ruim is het hier nu ook weer niet dus ik ben blij dat dat ding weg is haha.
Moet ook heel eerlijk bekennen dat ik hem geen dag gemist heb!

alicia ging er alleen in als we naar de kelder gingen of als we aan het opruimen waren. maar ze heeft van oma stapelbekertjes gekregen en het in elkaar en uit elkaar halen vind ze heel leuk. en blijft ze op de eigen stekkie

Terug
Bovenaan