box

Goede morgen meiden,

Allemaal een goede nachtrust gehad??
De kleine van mij heeft sinds 3 dagen zijn ritme omgedraaid en is s'nachts erg actief, maar ja hoort erbij...
Hebben jullie dat nu ook, dat je wel uren bezig kan zijn met de babyspulletje en uren op de babykamer kunnen rond kijken?
Wanneer zetten jullie de box in de kamer, ik moet nog 11 weken en heb zo'n zit om de box naar beneden te halen maar dat is misschien wel erg snel van te voren...
Hoe doen jullie dat??

groetjes simone, 29 weken
 
hoi simone!

hoe wij dat doen?? in de woonkamer gaat me nog echt te ver hoor ;) zo groot is t er niet.
ik haal de box pas als het kindje er is. als het had gekund had ik nu wel de commode ingeruimd denk ik, maar die staat nog 200 kilometer verderop en moet nog geverfd worden. Ach, nog zeven weken en die rommeltjes liggen voorlopig nog goed in een weekendtas.

maarre, jij kunt je natuurlijk helemaal op dat kamertje richten (ik zou daar maar lekker binnen blijven ;) )

succes met wachten
karin
 
hoi ik krijg maandag een keizersnede ga zaterdag de box opzetten vind ik vroeg genoeg ik had het kamertje wel eerder klaar en ook het bedje opgemaakt maar daar heb ik wel een laken om heen gedaan ivm stof daar kon ik ook niet lang mee wachten hoor
 
Hoi,

Kan me goed voorstellen hoor... Het is zeker je eerste? Ik had vorig jaar precies hetzelfde! Nu hoef ik niet te twijfelen over de box, die staat nog steeds in de kamer :))) Mijn dochtertje is nu 14 maanden en die speelt er nog steeds vaak in en over een week of 10 komt nummer 2, dus die hele box verdwijnt niet. Hoef hem straks alleen omhoog te zetten als nummer 2 er is.... Had hem de eerste keer al wel vrij vroeg in de kamer staan geloof ik, het zal geen 10 weken vantevoren zijn, dan mag het kindje toch nog niet naar huis als ie al komt, maar het zal 4-6 weken geweest zijn... Wel zonder boxkleed nog, want af en toe rookte mijn vriend nog binnen en ik wilde niet dat die lucht in het kleed kwam.
 
Hoi Simone,
Spannend allemaal he. Ik ben de afgelopen week bezig geweest met het wassen en inventariseren van de babykleertjes en de lakentjes ed. Het kleinste goed ligt nu netje gewassen in de kast klaar.
Wat betreft de box. De staat welliswaar in de huiskamer, maar hij staat nog niet in elkaar. Maar we hadden geen zin om het eerst allemaal naar boven te brengen en daarna weer naar beneden. Wanneer hij in elkaar gezet gaat worden...ik heb geen idee.
Als jij het leuk vind om hem nu in huis te zetten moet je dat lekker doen. Kan je vast wennen.
Groetjes en veel succes in je laatste weken.
Audrey
 
Hoi Simone,

Zelf moet ik nog een box gaan kopen.
Ik ben nu 31 weken, maar wegens verhuizing en trouwen heb ik de box tot het laatst gelaten.
De rest is allemaal klaar, slaapkamer, spullen... Iedere avond ga ik even op het kamertje kijken en even snuffelen tussen de kleertjes... heerlijk.
Nu is het nog rustig he?

Ik denk dat ik binnenkort maar eens ga kijken naar een box.

Suc6 ermee !

Eystathia
 
Hoi Simone
Moet wel lachen om je vraag. niet dat het negatief is nee helemaal niet. Ik zei een paar dagen tegen mijn moeder dat ik de box klaar wilde zetten en zij vond dit maar onzin. (hoezo oude stempel). Ik zei dat veel vrouwen deze al lang in de kamer hebben staan en dat ik in feite een van de laatsten ben. Ik heb de box gisteren neergezet en ben over 8 dagen uitgerekend. Je moet het helemaal zelf weten wat je doet het staat zo leuk en knus en je kunt er lekker van genieten. Ik heb mijn ledikant niet opgemaakt dat laat ik aan de kraamhulp over zodat eht niet te stoffig is.
Veel succes
Karin38/6
 
Hoi Simone, leuk he, zo uren met die rommeltjes en troepjes van de baby lummelen.
Als jij de box neer wilt zetten moet je dat vooral doen!!
Bij ons staat de box nu 3 weken, maar dat is eigenlijk omdat we hem niet eerder hadden. En wat is te vroeg???
Ik wil alles graag op tijd klaar hebben en niet ineens voor verrassingen komen te staan en we hebben niet zo'n grote woonkamer dus kunnen we alvast wennen.
Ook moesten wij de hele kamer herindelen en dat deed ik graag op tijd zodat ik ook mee kon sjouwen en zeulen.
Ik ben blij dat alles klaar is...
De boxkleden heb ik wel al allemaal gewassen, maar die heb ik er nog niet in liggen, maar dat is meer vanwege de katten die er anders van die bergen haren neerleggen.
Doe wat je leuk vind....

Groetjes van Miriam. (36,5 week)
 
Terug
Bovenaan