Box

Hallo

Ik heb een klein vraagje?
Vanaf hoeveel maanden hebben jullie de box weggehaald?
Wij hebben dit vanaf 1 jaar gedaan omdat zij al liep en eigenlijk niet meer in de box zat.
Soms lees ik wel eens verhalen dat ouders hun kinderen nog wel eens in de box zetten om af te koelen.
Ben ik niet te vroeg geweest.
Mijn dochter is nu 16 mnd.
Om hem weer terug te plaatsen vind ik denk ik geen oplossing meer.

Gr Sylvia
 
quote: sillie schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('12-12-2005 20:03:38'));

Hallo

Ik heb een klein vraagje?
Vanaf hoeveel maanden hebben jullie de box weggehaald?
Wij hebben dit vanaf 1 jaar gedaan omdat zij al liep en eigenlijk niet meer in de box zat.
Soms lees ik wel eens verhalen dat ouders hun kinderen nog wel eens in de box zetten om af te koelen.
Ben ik niet te vroeg geweest.
Mijn dochter is nu 16 mnd.
Om hem weer terug te plaatsen vind ik denk ik geen oplossing meer.

Gr Sylvia





Hoi
Nee, terugplaatsen weet ik ook niet of het wel werkt, je zou het kunnen proberen natuurlijk. Het lijkt me namelijk wel erg onhandig dat je de box niet meer hebt. Hoe heb je dat dan als je naar de WC moet of een huishoudelijk klusje moet doen waar je haar even niet bij kunt gebruiken?
Bovendien is de box voor mijn zoontje ook een rustpunt, waar hij zich leert concentreren op een spel. Want de woonkamer is natuurlijk één grote speeltuin waar (te) veel te zien is soms.
Mijn zoontje is nu 14 maanden en liep met 12 maanden ook, maar de box vindt ie prima (eerst niet, maar ff doorzetten, brullen maar...)
Groeten Titiana
 
Hallo!        
Onze dochter is nu ruim 20 maand. Wij hebben de box afgelopen weekend weggehaald omdat we gingen verhuizen. We hebben besloten om hem niet meer neer te zetten. Onze dochter zat er eigenlijk alleen nog 's ochtend in als ik me ging aankleden en als ze stout was.  Nu is het bij ons boven helemaal afgesloten en kan ze niet naar beneden toe. Als ze stout is zetten we haar op de de onderste tree van de trap (daarna komt het traphekje) waar ze even moet blijven zitten. Als we niet verhuisd waren had hij bij ons voorlopig nog even blijven staan. We gebruiken hem niet vaak meer, maar vond het toch erg handig.
Succes ermee.
 
Onze oudste dochter was 20 maanden toen ze niet meer in de box ging, maar dat was alleen omdat ze toen een zusje kreeg die er in ging. Inmiddels is de jongste 14 maanden en voorlopig blijft de box nog staan. Ze zit er ook niet zo vaak meer in, 's ochtends als ik nog wat huishoudelijke klusjes doe, en 's middags als ik eten kook, maar ik vind het toch wel prettig dat ze niet altijd over de grond gaat (ze loopt nog niet, gaat sinds een maand zelf staan).

 
Quinten is nu 15.5 maand en wij hebben de box nog staan.
Ik denk ook dat dat nog wel even zo blijft. Hij kan wel lopen maar als hij een
van zijn driftbuien krijgt gaat hij er linearecta in. Dat helpt prima.
Ook krijgt hij zijn drinken en koekje in de box, vind hij lekker. Even rust.
Groetjes Melanie mmv Quinten
 
Stan, 15 mnd, zit nog regelmatig in de box. Hij vindt het voor korte tijd nog wel leuk om in de box te zitten. Hij vermaakt zich dan wel met de speeltjes die in de box liggen. Dan heb ik mijn handen even vrij om even wat dingen in huis te doen. Als het aan mij ligt blijft de box dus ook nog wel even staan.

Groetjes Marieke
 
Hoi,

Mijn dochter van 15,5 maand moet van mij elke dag even in de box zitten. Het is een eigen plekje waar zij zichzelf moet en kan vermaken. Daarnaast is het een klauter kabouter dus alleen in de huiskamer achterlaten is echt onveilig momenteel. Bij de gastouder moet ze soms ook even in de box omdat zij een ander kindje naar boven moet brengen. Ik wil niet dat ze de box als strafplekje ziet maar een plekje waar ze mag ouwehoeren. Ik merk dat als ik haar niet elke dag er even in zet, dat ze heel boos wordt als ik haar erin zet.
Groetjes.
 
Hallo,

Onze jongens zijn nu 16,5 maand oud en zitten nog zeker een paar uur per dag in de box. Alleen als ze het echt zat zijn of ik niets te doen heb lopen ze lekker rond maar overhet algemeen vinden ze het heerlijk om in de box te zitten.
Een dezer dagen krijgen wij onze 3de spruit en dan hebben we voorlopig 2 boxen in de huiskamer staan.
Een box terug halen lijkt mij een drama worden. Als je kindje er nu al zo lang aan gewent is om buiten de box te spelen zal het waarschijnlijk een heel gevecht worden die je waarschijnlijk toch niet meer wint.
Groetjes Diane
 
Terug
Bovenaan