BOX

Haai mama's,

Wanneer hebben jullie  dé BOX van de vloer af gehaald????

Zit namelijk even te twijfelen. Sigrid wordt over 2 weken 1 jaar en krijgt van haar opa en oma's het super schattige Nijntje tafel en met 2 stoelen setje. Maar dat past nu niet op de vloer bij ons in huis. Sigrid staat al wel  en geeft wel al stapjes met haar loopgeval en trekt zich overal aan op. Ze loopt dus nog niet los.

Hoor ik van jullie, mama's???

Groetjes!

 
Ik zou de box écht nog niet weghalen, als ze straks kan lopen ben je blij als je haar even, veilig, in de box kan zetten. Misschien kan de nijntje tafel en stoel op haar slaapkamertje?
 
Hallo
Wij hebben de box ook weggehaald toen ons mannetje 1 jaar werd. Hij heeft daarvoor nooit veel tijd in de box doorgebracht dus het maakte voor ons niet zoveel verschil.
Ik zou dus kijken naar hoevaak je hem nu nog gebruikt en als dat nog regelmatig is dan zou ik hem nog even laten staan.
Groetjes Jeanette
 
Hoi,
De box staat hier bij ons nog in de woonkamer en Stan is nu 19 maanden. Hij zit er vooral 's ochtends en aan het einde van de dag nog wel eens in. Als ik even wil stofzuigen, dweilen, koken etc: het is dan nog erg prettig om van de box gebruik te maken. Vanochtend heb ik ook nog maar weer gretig gebruik gemaakt van de box omdat hij voor de 5e keer aan dezelfde plant zat te trekken. Bij mij was toen even de limiet bereikt en ging hij de box in. Gewoon om te spelen, niet als strafplek. Ook als ik even naar boven moet voor het één of ander, dan is dit een ideale plek om er zeker van te zijn dat onze zoon veilig is.
We hebben sinds kort ook een tafeltje met stoeltjes in de woonkamer staan. Hij vindt het wel redelijk leuk, maar kan nog niet zelfstandig op de stoel gaan zitten. Deze zijn nl nét iets te hoog. We hebben het tafeltje+stoeltjes gekregen en het stond zomaar opeens in de woonkamer tijdens de oppasdag van mijn schoonmoeder. Hardstikke lief natuurlijk! Maar het had van mij ook op een later moment gemogen.
Groetjes Marieke
 
Hoi,
Wij hebben de box vorige maand weggehaald. Quinten was toen 18 maand.
Hij ging nog regelmatig in de box tot die tijd. Soms voor straf. Wist hij ook.
Meestal om even lekker rustig te zitten. Of om wat te drinken met een koekje erbij.
Dus als je de box nog vaak gebruikt, lekker laten staan. Het tafeltje en de stoeltjes
kun je erbij zetten (als je ruimte hebt) of op zijn kamertje.
Wij hebben nu ook een tafeltje en 2 stoeltjes. Hij vind het wel leuk en zit er af en toe
aan. Maar dat komt vanzelf.
Groetjes Melanie mmv Quinten
 
Bedankt voor al jullie tips en adviezen. Denk idd dat ik hem nog maar even laat staan. Het is toch wel errug makkelijk. Voor het stoeltje is Sigrid idd ook nog te klein, dus misschien zet ik een stoeltje neer en de rest op haar kamertje.

Bedankt!!! Groetjes,


Petra & Sigrid
 
Terug
Bovenaan