box

hallo luitjes
mijn man heeft gister een extra standje in de box gemaakt.
hoef ik niet zo onwijs te buikken en ligt onze kleine man toh veilig.
supperhandig dus.
mijn moeder is druk met het maken van lakentjes enzo sloopjes en dergelijke voor de wieg eind deze of volgende maand gaat hij ook uit de wieg.
hij word nu echt groot ik kan zo van hem genieten zijn kleine smile zonder tanden is toch wel erg vertederend. (zullen jullie ook wel vinden)
doen er trouwens meer mense aan hyves?
zo ja kunnen we elkaars vriendje zijn?
 groetjes

hoi,

Altijd fijn om handige mensen om je heen te hebben!
Mijn mannetje is ook altijd erg creatief in het zoekne van oplossingen!

Maar hier ook een hyver,
heb net eigenlijk alle foto's eraf gehaald moet maar weer gauw opnieuw beginnen.
En ik zet ze dit keer alleen maar bij vrienden ivm fotomisbruik.(hyves is natuurlijk helemaal makkelijk om foto's vanaf te halen)

groetjes kim

iedereen heeft het erover   maar ik weet niet wat het is 'hyves' ik doe er dus ook niet aan mee. ben sowieso al geen kei op de comp. Waarom denk je dat ik anders alleen maar hier zit . Maar ik wil wel je vriendje zijn hoor haha...

Betreffende de foto's op internet.. ik had er al eens een topic over geopend... met zeer verschillende reacties erop terug gekregen... maar ik doe het dus niet.. de raarste dingen lees je erover!

En die tandloze smile : Geweldig!!

Vrouwtje1 was dat geloof ik he die dat topic heeft geopend over dat de kleine zich al omhoog trok  aan de box? hoe oud is jouw kleintje dan als ik vragen mag? wel een vlug mannetje ....
En ideaal dat je man een handige klusser is....hier staat de box op de hoogste stand(maar is evengoed op de helft)  maar voordat Jari zich eroverheen kan trekken zijn we al weer heel wat maanden verder en kan ie helemaal omlaag....en hoef je gelukkig niet te bukken want dan kan hij hoop ik al staan.
Nessie

Terug
Bovenaan