box

A

Anoniem

Guest
Hoi,

Isis zit/staat steeds minder in de box, een enkele keer als ik even uit de huiskamer ben en ter afsluiting van haar bedritueel (flesje, tandjes poetsen en minuut of 5   in de box) Ze loopt, kruipt, klimt het liefst zo veel mogelijk en dan is de box tuurlijk heel klein,

gebruiken jullie de box nog?

x Esther

Minder dan een aantal weken terug, maar ik gebruik hem zeker nog wel.
s'Morgens als ik het ontbijt klaarmaak en mezelf douche en sávonds tijdens het koken.
Ik merk echt dat Efraim pas lekker gaat spelen als hij in de box zit.
Als hij in de kamer is heeft hij het veel te druk met kruipen en alles ontdekken.
Hij blijft nu wel van de dingen af waar hij niet aan mag zitten en hij begint steeds beter te luisteren, maar ik ben blij dat de box er nog is hoor.
Kinderen moeten ook leren spelen is mijn mening en dat lukt hier alleen in de box.
Pas dan begint hij met blokken te stapelen, de vormendoos, enz...
Dus...voorlopig hier nog even de box.

Hoi,

Wij gebruiken de box minimaal en daar heb ik eigenlijk een beetje spijt van. Niet zozeer vanwege het spelen (al heeft Issie een heel goed punt!), want dat doet Heather wel. Meer voor mezelf. Nu ze meer wakker is kom ik echt in de knel met dingen als douchen. Ik denk dat ik toch maar ga proberen om haar wat meer in de box te doen. Kijken hoe dat gaat...

Groetjes, KT

Elsa zit al veel minder in de box dan een tijdje terug. Maar dat komt ook omdat ze nu los loopt en tot nu toe goed luistert. Douchen doe ik 's morgens als zij dan haar fles in haar eigen bedje krijgt. Dus terwijl zij haar fles dan leegdrinkt, douche ik snel. Ze zit nog wel altijd in de box als ik het ontbijt voor ons klaarmaak en als ze 's middags uit bed komt. Maar verder eigenlijk niet meer.

Wij gebruiken de box eigenlijk helemaal niet meer. Alleen de speelgoedla eronder nog haha. Thomas speelt graag buiten de box op de grond en de box hield hij maar 10 minuten vol en dan ging hij al piepen dus daar zijn we mee gestopt. Douchen doen we meestal 's avonds als Thomas ligt te slapen dus dat probleem speelt hier niet.

Wij gebruiken de box heel veel!Eigelijk doe ik het alleen na het avondeten dat ze er echt uit is.Dus lkkr door de kamer kruipen overal langs lopen.Overal aan zitten waar ze dus niet aan mag zitten, zodat mana er weer achteraan kan!Hahaha!Tussendoor is ze er ook wel eens uit hoor!Maar niet hele poosen.Nee ik wil de box gewoon blijven gebruiken zolang het nog kan.En zolang ze het nog wilt!Je hebt gewoon veel meer je handen vrij.Vind ik.Ik ken iemand die der kind in de box heeft gehad tot ze 2,5 was.Toen kwam de volgende en toen moest die erin.Ik denk dat ik het zo ook wil proberen.Niet zo vaak als nu dan hoor.Maar wel gewoon gebruiken voor als het nodig is.

Liefs

Wij gebruiken de box ook nog wel hoor. Vooral omdat we het nog graag gebruiken om zelf even de handen vrij te hebben. Dus na elke maaltijd krijgt Lara d'r drinken in de box. En soms vindt ze het prima en vermaakt ze zich zo een half uur tot drie kwartier. En soms staat ze na 10 minuten al te miepen.  

Wij gebruiken de box ook nog regelmatig. Als ik aan het koken ben en mijn man is nog niet thuis, zet ik Floris altijd even in de box. En ik gebruik 'em ook als Floris in een jengelbui is en driftig wordt. De box is dan een plek voor hem om af te koelen en even tot rust te komen.

Groetjes Femke

Terug
Bovenaan