Box

Hallo

ons dochtertje Hanne is nu bijna 17 maanden.   Voor de moment zet ze nog geen stapjes alleen maar ze is druk aant oefenen

Nu wou ik jullie even vragen of jullie nog de box staan hebben?   Tot voor kort speelde ons Hanneke graag in haar box, maar sinds ze de wereld erbuiten ontdekt (sinds een 4tal weken kan ze kruipen) heeft kan ze zich absoluut niet meer amuseren in haar box.

Graag jullie ervaringen ??

Groetjes
Nancy

Hoi,

Bij ons is de box weggedaan toen Thomas 15 maanden was. Hij vond het al een tijdje helemaal nix meer om erin te zitten. Hij liep al toen hij 13 maanden was en dat was/is veel leuker dan de box

Wat wel lastig is als je bijvoorbeeld wilt eten koken en Thomas wil dan aan het gas draaien. Dan zetten we hem in de kinderstoel in de keuken maar wel op veilige afstand van het vuur.

groetjes Ida

Hoi,
Bij ons staat hij nog wel maar wordt alleen nog maar gebruikt voor opslagplaats voor het speelgoed. Lynn wil d'r al een tijdje niet meer in,ze speelt liever op de grond. Het word echt hoogtijd dat ik hem weg doe en een leuke speelgoedkist of manden  koop. Maar moet eerlijk zeggen dat ik dit al een tijdje roep maar het er nog niet van komt.

Groetjes cobie

Ik heb net vandaag tegen mijn vriend gezegd dat ik de box eruit wil hebben. Elsa loopt als sinds ze 1 jaar is en ze wil er nu toch echt niet meer in. Ze is nu ook hele dagen buiten en zit er dus ook niet meer in. Dus een deze dagen gaat hij bij ons ook naar zolder.

hier is de box al weg sinds dat onze zoon 11 maanden is hij kroop alleen nog maar op de grond en kan inmiddels alang lopen
nu staat de box trouwens wel in de kamer maar dan voor mijn oppaskindje
en hij kan blijven staan voor ons 2e spruit die in augustus komt

aaron heeft nooit graag in de box gezeten dus met 11 maand hebben we hem weggedaan ook omdat hij toen al begon te lopen,en toen al helemaal niet meer in de box wou zitten...dus bij ons was hij al vlot weg!

groetjes nienke

Toen ik vanmiddag uit bed kwam na mijn nachtdienst stond de box al in de gang, mijn vriend had hem dus opgeruimt. Dus hier is hij vandaag de kamer uit gegaan.

Terug
Bovenaan