Box

Hoi dames,
Het is weer n tijdje geleden dat ik iets heb geschreven, maar kijk wel regelmatig naar jullie verhalen. Met Joany gaat alles super goed, ze is zo snel met alles kruipen lopen overal aankomen zeker de dingen waar ze niet aan mag komen haha. Afgelopen zondag hebben we de box opgeruimd ze ging er al n paar mnd niet meer in dus was ik er ook wel klaar mee. Nu heeft ze nog meer ruimte om lekker te bewegen. Hoop dat het met jullie kindjes ook allemaal super gaat!

Groetjes Piscilla

wat fijn dat het zo goed gaat zegt!
hier een dame die toch wel probeert te kruipen tegen alle verwachtingen in... dus die leggen we nu ook zoveel mogelijk op de grond.
alleen laten we de box nog wel staan en die gaat straks misschien met ons mee naar het huis. maar aangezien dat wij een traphekje tussen de keuken en de kamer hebben ivm de honden. is het misschien helemaal niet nodig.

super dat alles goed gaat..

hier blijft de box ook gewoon staan.. zo als lorena zegt een beetje rust als ik zijn ondeugende alles grijpende handjes zat ben gaat hij echt in de box.

en als ik naar de wc ofzo ben zet ik hem in de box omdat ik hem dan niet in de gaten kan houden en aangezien we een hond hebben laat ik ondanks dat het dikke vriendjes zijn nooit alleen in een ruimte

dus dan gaat hij veilig de box in

Pfft zou niet weten waar ik zou zijn zonder de box. hahahaha. Tjerk zit hier 's ochtends gerust een uur in en 's middags soms nog wel langer. Ik vind het nog steeds ideaal. En de katten zijn me denk ik wel dankbaar dat hij niet heel de dag ze achterna kan.

Hier wordt ook nog volop gebruik gemaakt van de box, jochem vermaakt zich er nog prima in en net als Tjerk ook zeker zo een uur achter elkaar en aangezien we ook 2 honden hebben , ideaal!

Terug
Bovenaan