boxkleed

Hoi,
Ik vraag me af hoe jullie het boxkleed een beetje schoon houden, voorheen bij de jongens was dat geen probleem aangezien die nooit spuugde, maar ons meisje kan er wat van, gevolg is dat het boxkleed dus elke keer onder de melk zit, ik leg een hydrofieldoek onder haar, maar ze ´kruipt` de hele box door dus het gaat er elke keer langsaf, zit er aan te denken om evt een 2e bij te kopen, maar dat is eigenlijk wel zonde natuurlijk, over een tijdje heb ik die niet meer nodig, zeker aangezien er geen kindjes meer bij komen hier ;-) iemand nog ideeen?

Ben je zelf misschien handig met de naaimachine of je moeder......
Mijn schoonzus had voor de tweeling een leuk stofje gehaald en daarin als vulling zal ik maar zeggen een fleecekleed gedaan en er zo een boxkleed van gemaakt. Ze had die altijd onder de gewone liggen en als ie dan gewassen moest worden dan lag er ook gewoon een leuk boxkleed en ze was voor geloof ik 10,- klaar dus ja........ zoiets misschien en anders marktplaats ofzo?

Liefs louise

Goeiemorgen!

Ik heb een rond boxkleed van Jollein en ik gooi dat gewoon in de was als het vies is.
Fijn-programma in de machine en dan op de droogmolen te drogen hangen.
Ik heb 2 van die babygym's waar een speelkleed onder zit, dus die leg ik dan tijdens de droogtijd in de box. Gaat prima!

Meer kun je eigenlijk niet doen. Misschien een dik badlaken eroverheen leggen i.p.v. de hydrofielluier?

xxx

lastig probleem inderdaad.
ik heb zelf 2 boxkleden en een baby gym incl ondermat. en deze ligt in mijn box en die gooi ik elke week of natuurlijk eerder als hij hem heeft ondergespuugd even in de was in de avond als jayden naar bed is en als ik naar bed ga gaat hij in de droger op de koude stand en hij heeft hem dan de volgende ochtend weer schoon en fris liggen.
en ik heb dit kleed ook via markt plaats, koste me 10 euro voor een uitgebreid speelkleed. dus was goed te doen al het dan voor een paar weken

Een boxkleed hoeft niet duur te kosten, ik heb een reserve van de Kruitvat. geloof een tientje ofzo. Later kan hij daar ook op spelen op de grond dus je doet er best lang mee.

Ik heb de oplossing hahaha.

Mijn kids zijn allemaal geen spuugers maar zag iets bij mijn zus haar box wat ik ook wel erg mooi en handig vond!

Op de mark of ergens anders koop je schuim ongeveer 10 cm dik en de afmeting van je box groot.
je koopt een doek die afneembaar is en waterafstotend.
Je plakt het schuim op de plaat waar de kids op liggen je spant het doek eromheen en aan de onderkant van die plaat niet je het doek vast.
Je kind ligt er heerlijk zacht op en je hoeft niet steeds je boxkleed te wassen!
Als je het te warm vind voor in de zomer kan je er zo een handdoek onderleggen (is makkelijker te wassen.
Het is echt ideaal.

Als je een voorbeeld wilt zien dan kan ik wel wat foto's op hyves zetten

groetjes Anne

Terug
Bovenaan