boxmatras

Hoi,

Ik heb een vraag. Gisteren heb ik op t.v. een programma gezien over zwangerschap, waarin een vrouw in de box een matras had liggen. Over het matras ging dan een boxkleed. Het zag er heel comfortabel uit voor de baby. Ik had dit nog nooit gezien. Nu kan je zo'n matras laten maken, maar ik vroeg me af of je ze ook ergens kan kopen.
En  hoeveel dat dan ongeveer kost.

Groetjes
 
Hey!

Toevallig had ik het progamma "beschuit met muisjes" gisteren ook gezien! Grappig dat dat matras jouw ook al was opgevallen! Ik heb alleen geen idee waar je zoiets kunt laten maken en wat het kost... Ben benieuwd!

Liefs Nicole
 
Hoi,

Wat grappig zeg. Ik heb het programma ook gezien en het viel mij ook direct op een matras in de box. Ik heb het ook nooit eerder gezien en weet dus ook niet wat het kost.

Groetjes Sandra
 
Hallo,

Ik weet niet of je 'kant-en-klare' boxmatrassen kan kopen, maar ik weet wel dat je bij prenetal matrassen op maat kan laten maken. Ik heb dat voor m'n wiegje gedaan en dat   heeft me 30 euro gekost, de maat was 90*40 cm, das nog best groot voor een wiegje.
Misschien is dat een tip of misschien weten ze bij prenetal/andere babyzaken  wel wat van boxmatrassen af?

Groetjes kirsten
37w1d


 
hoi,
by dreambaby hebben ze die
dat is een babyspeciaalzaak in belgië,maar dan zie je in
elk geval een merknaam...geloof dat die 70x90cm zyn en rond 5O euro.
kyk eens op colruyt.be en volg(rechtsonder)dreambaby,
dan by baby speelt en volg matrassen en boxkleden,
er staan er zelfs by voor tweelingboxen zag ik;
groetjes,anne
 
Als je bij google boxmatras intikt kom je een boel sites tegen !

Ik heb er gelijk 1 besteld bij s factory voor 20 euro ! Zo nog even een dekje erbij zoeken....

succes dames !   (het lukt niet om de links in te voeren )
 
hoi,
ik was weer té snel want zag net dat eronder ook al drie verschillende
(in dikte) boxmatrassen zyn vanaf 24,50 euro,
dacht al...heb voor de myne echt geen 50 betaald!!
maar het werkt perfekt,ik gebruikte ze voor allebei myn zoontjes en
zo heb je een extra slaap- en verschoonplekje in de woonkamer!
groetjes en succes!
 
Terug
Bovenaan