Boxpakjes en naar buiten.

<p>Hai hai. Ik ben al 40+3 dagen zwanger en opeens bedenk ik me. Ik heb best veel boxpakjes in verschillende maten. Worden deze nou ook gedragen zodra we met de kleine naar buiten mogen over een paar weken, bv op visite etc? Of zijn boxpakjes (onesies) nou meer voor thuis? Dat vroeg ik me opeens af. Het zijn bv ook van die pakjes met voetjes eraan. Of is een romper met broekje meer gebruikelijk als je op stap gaat naar bv familie of de stad in etc? </p><p>Hoor graag hier mee over:) </p><p>Alvast bedankt!.</p>

Die boxpakjes zijn ideaal, mijn favo kledingstuk voor hele kleintjes. En uiteraard kun je daarmee ook gewoon op pad hoor! 

Ik zou eerst maar eens bevallen voor je je ‘druk’ maakt om wat je je kindje straks aan zal trekken als je op visite/ naar de stad gaat. 
Je hebt straks een kraamverzorgster aan wie je al dit soort dingen kan vragen. En dan nog... jouw kindje, jouw beslissing wat het aan heeft!! Boxpakjes zijn ideaal en geloof me: je hebt straks echt wel wat beters te doen dan je kindje iedere keer omkleden als je naar buiten gaat ;-)  

[quote quote=10225352]Ik zou eerst maar eens bevallen voor je je ‘druk’ maakt om wat je je kindje straks aan zal trekken als je op visite/ naar de stad gaat. Je hebt straks een kraamverzorgster aan wie je al dit soort dingen kan vragen. En dan nog… jouw kindje, jouw beslissing wat het aan heeft!! Boxpakjes zijn ideaal en geloof me: je hebt straks echt wel wat beters te doen dan je kindje iedere keer omkleden als je naar buiten gaat [/quote]
Dus omdat er straks een kraamverzorgster komt, hoort ze hier nu geen vragen te stellen?  Ik denk dat ze juist de ervaringen van anderen wilt horen ?
Als ik weet dat ik die dag ergens heen ga, trek ik mijn dochtertje geen boxpakje aan als ik ook truitjes, broekjes en jurkjes heb. Maar ik zou haar ook niet gaan omkleden als ze een boxpakje aan heeft en we alsnog even  weg gaan..

Als jij je kindje een boxpakje aan wil trekken, gewoon doen :) Daar zijn geen regels voor ;)
Boxpakjes zijn hartstikke leuk om te zien en ook super makkelijk om aan te trekken.
Ik had zelf veel boxpakjes, maar bijna niet gebruikt. Maar dat kwam omdat mijn dochtertje lange beentjes had, waardoor gewoon een broekje met truitje mijn voorkeur had. 

Gewoon lekker doen wat je zelf wilt! Wij gebruiken de boxpakjes vooral voor ‘s nachts. Het lijkt me lekkerder liggen omdat ze niet op naden, randen, knoopjes en zo ligt en het is makkelijk met verschonen zodat we snel klaar zijn en onze dochter niet klaarwakker wordt. Als we de deur uit gaan of er komt kraamvisite dan trek ik haar iets leuks aan, maar eerlijk gezegd krijgt ze ‘s ochtends sowieso andere kleren aan. Als we een hele dag thuis zijn dan trek ik haar iets makkelijks aan en dat kan ook best een boxpakje zijn.

Grappig, ik had een paar boxpakjes nadat ik ze gezien had bij de baby van een vriendin en ze zo schattig vond. Mijn dochter heeft er een keer een aangehad nadat ze 's nachts een ongelukje had gehad. Stond ik 's nachts bij minimaal licht te klooien met al die knoopjes enzo. 't Leek wel een Japanse puzzel joh! En ik vond het haar helemaal niet zo leuk staan, geen idee waarom... Daarna nooit meer een boxpakje aagehad, want ze had zoveel andere leuke kleertjes. 

Nou was de oorzaak misschien mede dat wij voor de bevalling niet wisten of we een jongetje of een meisje zouden krijgen en ik dus alleen neutrale kleertjes gekocht had. Na geboorte kregen we natuurlijk van de visite het ene schattige roze pakje/jurkje na het andere en dan is dat neutrale ineens niet meer zo leuk.

Oh maar on topic... Lekker aantrekken waar jij zin in hebt hoor! Dat is het fijne van deze leeftijd, jij kunt het als mama allemaal bepalen.

Terug
Bovenaan