boy meets girl....

Nou het meiske zal je dochter anne sophie wel zijn........maar wie is die knappe jongen dan hihi?

Jaa, dat is Stef natuurlijk!!
De wagens matchen goed bij elkaar!

Hee Stef, wat een mooi pakje heb jij daar aan!! Ik heb het ook van mamma gekregen

En Nelleke, heb jij niet een ietsiepietsie last van Forumverslaving?Haha wat ben jij vroeg op zeg! En dan meteen al achter de puter!

Groetjes van Cissy

Haha, ik kijk nog eens goed naar de foto, maare.... dat speeltje van Stef heb ik ook en dat schaapje aan de speen heb ik ook!
Dezelfde smaak? hihihi

Groetjes van Cissy

Zucht....wat zijn ze leuk he?
Ik ben dus afgelopen woensdag bij tobi op visite geweest. Ik moest er (bleek uiteindelijk) toch nog een uurtje voor rijden, maar Stef heeft dat hele uur geslapen, dus dat was nog een gelukje eigenlijk.... Ik ben er eigenlijk best wel lang geweest, en het was erg gezellig. We gaan het zeker nog een keer doen! (tenminste dat hoop ik...haha)

Enne....Cissy..... Wat leuk he? Dat pakje. Vond het zooooo leuk!! Vond ik vorige week trouwens ook van Fabio zijn kleertjes, dus misschien hebben we idd wel een beetje dezelfde smaak! Zijn jouw huiskamermuren soms ook zo:

(weet tobi meteen waar ze in terecht komt...hahaha)

Liefs Annet

whhhaaaggg wat fel!!! Nee wat dat bedtreft ben ik meer van het rustige:

Dit is dus onze woonkamer en keuken.....
Maar ik merk wel dat ik meer en meer felle kleurtjes koop omdat ik dat zo leuk voor Fabio vind

Groetjes van Cissy

ik kan je nog wel zeggen......
Die letters......

hahahahaha
liefs Annet

Terug
Bovenaan