Boycot


Ik wil iedereen vragen om niet meer te reageren op de berichtjes van een ene anoniem die lullige dingen antwoord.Als we nou allemaal vanaf nu haar, hem of het links laten liggen zal het overgaan.

 
mee eens, ik doe mee ,hoe moeilijk ik het ook vind om niet te reageren.
ik vind het altijd zo vervelend voor de persoon die dan gewoon iets vraagt.

hopelijk doet iedereen het en hebben we weer een gezellige site.

gr. wendy
 
Ik vind het wat naief om te denken dat het om 1 anoniem gaat, die als een soort kwade geest over dit forum zwerft. Ik denk dat er gewoon mensen op dit forum reageren op een manier die jij niet vind kunnen, maar of dat nou steeds om 1 en dezelfde gaat betwijfel ik. Als iemand nou iets zegt of doet wat jij niet vind kunnen, uit dit dan en ga daarna weer gewoon verder. Maar blijf er niet zo in hangen. Je komt overal weleens mensen tegen die lullig doen, en nee dit zal niet overgaan. Dus ik denk ook niet dat jouw oproep hier iets aan gaat veranderen. En geloof me, dit is van mij uit niet vervelend bedoeld want ik denk dat jij gewoon echt graag iets wilt veranderen met je oproep. Maar zie er geen heil in, ik doe liever mijn mond open als ik het niet met iemands benadering eens ben en ga daarna weer verder met de dagelijkse dingen. Nogmaals, ik geloof niet dat er 1 anoniem is die verantwoordelijk is voor alle reacties die jij niet leuk vind, dus valt er ook niet echt 1 iemand te negeren toch?
 
nou meid.doordat mensen zoals jij blijven reageren word het gevoed en is het leuk om te blijven doen.dus wie is er nou naief.en het bewijs is geleverd dat het om een iemmand gaat kijk maar bij dit oproepje bij voeding
 
Terug
Bovenaan