<p>Hallo,</p><p>Mijn zoontje is bijna 9 weken. Ik probeer hem bij vroege vermoeidheidssignalen in slaap te wiegen (zelf inslapen lukt nog niet, wordt hij alleen maar overstuur van) maar hij heeft altijd de neiging zich enorm te verzetten. </p><p>Wat ik hiermee bedoel is; zn beentjes/voetjes tegen me afzetten, veel met zijn hoofdje heen en weer en huilen. Ik hou hem dan stevig vast in mijn armen en hou zijn speentje vast (die valt er regelmatig uit) en dan zie je hem ook ontspannen en in slaap vallen.</p><p>Ik vraag me af of dit iets is wat meerdere kindjes hebben? Misschien heeft hij dat "nodig" om in slaap te komen en dan accepteer ik het maar ik twijfel of ik iets anders kan doen of dat ik met hem naar de osteopaat moet (hij is met de vacuümpomp gehaald)? Zo ja, zijn er meerdere signalen waaruit blijkt dat het wel een goed idee is om een bezoek aan de osteopaat te brengen?</p><p>Hij is verder wel een vrolijk mannetje en drinkt, poept/plast goed.</p><p>Ben benieuwd naar jullie reacties! Bedankt alvast.</p><p> </p>