Boze droom komt uit

Lieve allemaal,

Ik kom van het dec.forum, ging gisteren naar de gyn. omdat ik 10weken zwanger was en omdat ik 39 ben. Je krijgt dan info over de evt.risico`s. Ze ging gelijk een echo maken enik kreeg te horen dat het beeld niet klopte bij mijn kindje. Ik kreeg te horen dat ik in verwachting ben van een siameese tweeling, dit komt 1 a 2 keer inhet jaar voor in heel Nederland. Je wereld stort op dat moment in. Vanochtend zijn we naar het Medisch Kinderziekenhuis in Utrecht geweest voor een second opinion en daar werd het definitief bevestigd. De tweeling heeft zich te laat gesplitst waardoor het aan elkaar is gegroeid, het is als het ware 1 lichaam met 2hoofdjes 4armpjes en 4beentjes, maar het ergste is dat het ene hartje wat ze hebben klopt. Mijn kindjes hebben geen overlevingskans en daarom moet ik a.s zaterdag afscheid van ze nemen, ik weet niet hoe ik hier door heen moet, want ik moet een levend iets afbreken. Als ik het door laat leven brengt het mijn leven ook in gevaar en 1 kindje die het hartje draagt zit nu zo vol vocht omdat het alle moeite doet om hun in leven te houden. Ik moet ook aan hun denken zij hebben geen overlevingskans endus geen toekomst.Ik hoop hier bij jullie steun te vinden.
Ik wens jullie ook heel veel sterkte.

Liefs Shirley

Lieve Shirley,

wat verschrikkelijk dat je dit moet meemaken. Ik wil je heel veel sterkte en kracht wensen. Het is oneerlijk en onbegrijpelijk dat je dit moet ondergaan!!
Ik zal zaterdag aan je denken.
Liefs Leisa.

Hoi Shirley

Wat een afschuwelijk nieuws voor jullie, wat een moeilijke periode ga je in. Ik weet eigenlijk niet goed wat ik moet zeggen ,ik zou je heel graag willen troosten of een oplossing bieden.
zoals je verteld is hebben je kindjes geen enkele kans op enig kwaliteit van leven,het is eigenlijk toeval dat je er nu al achter kwam omdat je vroeg onder controle was?
Is dit je eerste zwangerschap?

heel veel sterkte,Jeanette

Hoi Leisa en Jeanette,

Bedankt voor jullie lieve woorden.
Jeanette ik stond inderdaad al onder controle omdat ik al 4jaar probeerde zwanger te worden, had hiervoor al 4 inseminaties gehad zonder resultaat. Ik
ben in jan. gestopt met alle hormonen en werd in maart spontaan zwanger na een knieoperatie. Toen kwam ik weer terug bij de vertiliteitsarts waar ik al die tijd met mijn ins. ben geweest, en bleef ik gezien mijn leeftijd onder controle. Het is mijn eerste zwangerschap en ik was er zo blij mee.
Nogmaals ik ben zo blij dat jullie zo meeleven.

Liefs Shirley.

hoi shirley als je wilt praten mag je me toevoegen aan je msn of mailen misschien dat we elkaar kunnen helpen
mijn msn is gerda_wiegman30@msn.com
als je het niet wil snap ik dat ook in ieder geval heel veel sterkte zaterdag ik zal aan je denken
liefs gerda

Shirley,

Ik heb je verhaal gelezen en vind het echt heel erg voor jullie. Je hebt ook eigenlijk geen enkele keuze en dat het lijkt me verschrikkelijk. ik heb zelf net een miskraam gehad maar dat wat jij nu door moet maken is vreselijk.
Ik wens jullie heel veel sterkte toe voor de komende tijd.

Terug
Bovenaan