BOZE PAPPA

A

Anoniem

Guest
Misschien moet jij je eigen site zoeken waar je je frustratie kwijt kunt.
En dat jij niet elke dag kan is jouw probleem en zadel ons er niet mee op.
En over Nico gesproken, hij kan in ieder geval wel iets presteren jij dan?
Ik vindt het leuk als mannen ook intresse tonen om een kindje te krijgen,
maar niet op de manier hoe jij doet.

jessica

Ja, ik heb ook een reactie van hem gelezen en schrok best wel. Dat kan niet vind ik zulke reacties...

Misschien ben ik wel dom, maar ik snap niet eens wat hij wil zeggen... Van een k(l)ussende Nico heb ik nog nooit gehoord, en hamertje tik is voor mij alleen maar een kinderspelletje. Kan iemand de nodige uitleg geven, want ik snapte wel dat het beledigend naar Bren bedoeld is, maar snap niet waarom. En ik wil wel weten waarover ik me boos moet maken, want ik denk niet dat Bren die commentaar verdient.

Helemaal mee eens

Wat een zielig figuur !!! Het is nog eigenlijk niet de moeite waard dat we het er over hebben, maar ja zo zie je maar waar kleine pubertjes op kicken

Helemaal mee eens, ik las net zijn reactie op het berichtje van Bren en schrok er toch van.
Ik dacht "wat krijgen we nou" en moest het nog een keer doorlezen omdat ik er niks van snapte.
Hij is niet alleen gefrustreerd en zielig, maar ook  niet al te slim met zijn hamertjetik en spijkeras, waar slaat dat toch op? De tweede keer dat ik het las kon ik er alleen nog maar om lachen.

Dus boze pappa, je spoort niet en ga als je te kort komt  eens een keer naar de wallen.
Maar laat ons met rust!!

Groetjes,
Esprit

Dat jullie niks van mijn berichtjes snappen wil gewoon zeggen dat jullie nog iet zo ver in jullie ontwikkeling zijn!! Het feit is gewoon dat mijn hoofd vrij is van de onbelangrijke zaken des levens. En jullie opgesloten zijn in een voorgeprogrammeerd denken. Daarom wil ik jullie adviseren om eens een goed boek te lezen die jullie meer levenswijsheid geeft!! Het interpreteren dat jullie doen is slechts jullie visie, en de werkelijkheid die jullie beleven is slechts een projectie van je voorgeprogrammeerd oog.  Dat jullie je druk maken om een berichtje is nog tot daar aan toe, maar om nu te gaan schelden mama's toch wee uw gebeente.

JIJ VERDIENT HET NIET OM EEN VROUW TE HEBBEN EN AL HELEMAAL NIET OM EEN KIND TE PRODUCEREN, DAT ZOU EEN BELEDIGING ZIJN VOOR DE WERELD!!!!

Jeanette van waar deze felheid. En wie ben jij om voor schepper te spelen en zo mij het recht van een kind te ontZeggen. Ik denk dat veel vrouwen mij wel waarderen althans dat blijkt wel uit het dagelijks leven!! Maar jeanette is de God van dit forum en nu neem ik nooit meer kinderen!! Ik eet ook geen appels meer uit het verboden rijk. De slang genaamd ijdelheid bijt jeanette dagelijks in de poten

Terug
Bovenaan