boze pappa

A

Anoniem

Guest
boze pappa ... beetje domme man he! ik denk gewoon dat je een beetje depri bent.. omdat je niet elke dag zelf lekker kan sexen ...

oja. ik heb een mail gestuurd naar deze site en als het goed is kan je binnenkort niet meer op deze site reageren.

a.u.b en niets te danken!

Bren sorry dat ik je beledigd heb! Moet niet sollen met vrouwen die zwanger zijn. Want hun gebundelde rhinokrachten zijn niet gering!! Bij het minste of geringste komt er stoom uit hun breed uitgeweide  neusvleugels die verbloemen dat hun hormonen op tilt slaan. Zelfs Arnold S.(die gouverneur van californie) zou bang worden van jullie tiranie! Mannen zijn altijd het ondergeschikte slachtoffer van een zwangerschap, omdat jullie geen rede meer kennen, slechts het klappen van de zweep. De furie wordt onheilspellend losgelaten op het mannelijk geslacht, want  dat is de penisdragende vijand die jullie dit allen heeft  veroorzaakt!! Slechte zaak is dat!!  

als je niks nuttigs te melden hebt...
hou je kinderachtige opmerkingen dan voor je.

ps... lezen is ook niet 1 van je sterkste kanten he?
ik ben niet zwanger.

Wat een typische reactie van je bren. Je snapt me gewoon niet en dan ga je over kleine zaken zoals iets verkeerd lezen liggen muggziften. Terwijl de eigenlijke essentie van het gehele verhaal weer aan je neus voorbij gaat. Je kop in de grond steken doen struisvogels en dus ook jij. Vanaf nu ben je voor mij struissie de vogel!!

Boze papa

Misschien is het een idee om niet meer op dit forum te komen
als je niet tegen al dit "gemekker"

leeuw32

Jawel ik blijf er nog wel even hoor ben niet ongerust!! Maar dit gemekker tekent de huidige maatschappij veel gepraat over helemaal niks!! Maar ik amuseer me wel discussies zijn toch leuk!!

zat ff heen en weer te kijken
en toen zag ik dit
BOZE PAPPA wat doe je eigelijk hier als je toch aleen maar loopt te zeiken
en daarbij niet iedere zwangere vrouw heeft last van opvliegers hoor
ik ben nu bijna 15 weken zwanger   en ik heb daar echt geen last van
maar als jij daar zo over denkt dan raat ik je aan om noot geen pappa te worden wand kinderen kunnen nog veeeeel erger zijn

Terug
Bovenaan