"boze" zwangerschapshormonen

He meiden,

Hebben jullie er ook last van dat je veel makkelijker dan anders vreselijk uit je slof kan schieten of mega boos kan doen?

Ik ben echt megafel, schrik soms van mezelf en anderen ook geloof ik, haha, zijn ze niet echt van me gewend....ook wel eens lekker, even flink mopperen en boos doen....maar ja, moet je ook wel weer beetje mee oppassen misschien.

Morgen trouwens weer op controle, toch wel weer spannend, voel al wel "gefladder" daar van binnen, maar dat is nog niet echt zeg maar.
Gelukkig al om half 10, dus hoef niet zo lang te wachten.

Liefs Rieke

Ik heb in week 6 de douchekop kapot gegooid omdat de douche al voor de 3e avond achtereen niet warm werd. Ik maak ruzie met m'n leerlingen op hun niveau (gelukkig kennen ze me al een tijd en kunnen we er achteraf steeds samen om lachen) en als je het hebt over echt onverwacht uit mijn slof schieten, dan heeft mijn lief het zwaar te verduren! En dan heb ik nog niets gezegd over mijn hernieuwde assertiviteit. Ik heb m'n hart op de tong en geen idee waar dat vandaan komt!

Ik heb me laten vertellen dat het in de loop van de zwangerschap alleen maar erger wordt... Oh ooooh...

Succes dus maar!

hoi!
ik denk dat ik er niet zoveel last van heb..ik ken ze nu, die boze hormoontjes maar het is wel een goed excuus als je een keer uit je slof schiet ;)
maar mischien als je het aan mijn man vraagt????
hahahahaha.

Ja hoor, ik herken het maar al te goed! Om het minste of geringste dat mijn lief in mijn ogen niet goed doet zit ik er boven op. Hij heeft al een zoon uit zijn vorige relatie en die is om het weekend bij ons. De vorige keer had t menneker t ook aardig te verduren met mij, maar eerlijk is eerlijk. Hij luisterde voor geen meter, hoewel t normaal een lief ventje is. Ik zie dus best op tegen t komende weekend, want dan is hij er weer. Ik hoop dat ie nou een beetje luisterd anders zie ik t donker in, hahaha. Maar t scheelt dat ik t wel weet van mezelf en me misschien dus ook beter een beetje afzijdig kan houden..

Heel herkenbaar allemaal. Ik ben ook meer prikkelbaar dan normaal. Vlieg erg uit mn slof... Te erg. En net als Karientje schrijft, opeens ben ik assertief. Nooit geweest. Kon weinig weigeren van vrienden en familie en om de goede vrede te bewaren zeg ik niet altijd wat ik denk. Heel verkeerd maar voel me lullig als iemand er boos om wordt. Maar nu? Nu komt er op een hele rustige manier uit wat ik er van vind en dat is nog niet verkeerd opgevat tot nu toe. Ik hoop niet dat dit uit de hand gaat lopen...

Terug
Bovenaan