Brabantse mama's,... wakker worden !!!!!

A

Anoniem

Guest

Hoi Brabantse mama's,

Waar zijn jullie? In slaap gevallen? We hebben toch behoorlijk wat mama's in Brabant wonen dacht ik zo. Hebben ze dan allemaal geen zin om te komen  naar de mini forumdag in Breda op  12e mei?

Kijk even in mijn ander topic "(mini) forumdag in Breda" voor meer info..

Hopelijk schrikken er nu een paar wakker die het toch leuk vinden om mee te gaan. Laat dat in bovenstaande topic iets van je horen en ik schrijf je erbij!!

Uiteraard zijn de mama's uit andere regio's ook meer dan van harte welkom!!

Groetjes!

Esmé vm Kay

Die durven nu helemaal niet meer, hihihi

-X- een oud kruikenzeiker

Al was er maar één gekomen was al voldoende! Maar we hebben er zoveel hier in Brabant! En die 45 reacties zijn van steeds dezelfde personen hihi..
Was maar een ideetje om te gaan picknicken in Breda en schrok me er van dat er toch flink wat mama's komen. Erg verrassend en leuk!!

Maar ik zou  het zonde vinden als er achteraf iemand het een en ander zou ontgaan zijn en graag had mee gewilt. Ik ben dus ook vaak zo'n muts..

Esmé mv Kay

Het word vast een hele gezellige middag!
Heb zelf die week al een MEGA drukke week, dus ik heb zaterdag even adempauze nodig.
MAar jullie allemaal, HEEEEEL VEEEEEL PLEZIER!!
Liefs Nelleke

Ik wil best de andere campinggangers bij ons mee nemen hahahaha

Hoi Esme,

Deze brabo is 12 mei een dagje winkelen en high-teaen en Den Bosch!
Mijn beste vriendin gaat 2 juni trouwen en ik moet er als getuige natuurlijk wel op mijn best uitzien!
Dus ga ik met haar 12 mei opzoek naar een mooi pak voor de bruiloft, en ons zelf lekker verwennen met een high-tea!

Groetjes Elise

Terug
Bovenaan