brabbelen en optrekken!!

Beste moeders,


Mijn zoontje van bijna 3 maanden brabbelt er  al op los en probeert zichzelf ook een beetje op te trekken. Als ik zijn handjes pakt wil hij omhoog. Het is mijn tweede keertje en kan me niet herinneren dat mijn 1e kind ook zo snel was. Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen wanneer gingen jullie kindjes brabbelen en dergelijke. Mijn 1e was ook snel maar lijkt nu of het bij Jordan (zo heet mijn zoontje)nog sneller gaat. Ben erg benieuwd naar jullie ervaringen met jullie kids wanneer jullie kindjes dit gingen doen. Hij brabbelt trouwens al vanaf een week of 5 erop los en heel veel lachen!!

Groetjes nancy
 
Hoi nancy,

Mijn zoontje was hier ook al heel vlug mee, brabbelen, heel stevig zitten, optrekken aan mijn handen, zijn hoofd hielt hij met 3 wk al recht en bijna stil.
Nu is hij 9.5 hij kruipt nog niet, kan nog niet zelf gaan zitten, maar zegt wel al veel en duidelijk, papa mama opa bah.
Dus het hoeft niet te betekenen dat hij veel sneller is, het is gewoon afhankelijk van wat hij dadelijk eerst gaat ontwikkelen..
Geniet maar lekker het gaat zoooo snel...

Groetjes Mary jane
 
Hoi,

Mijn dochter van bijna 6 maanden brabbelt ook al volop vanaf een week of 11. Ze heeft een kikker speelkleed en lag met 11 weken hele verhalen te vertellen tegen de kikkers. Ze gaat steeds gevarieerder brabbelen en geniet zelf van ieder nieuw geluidje. Zo hebben wij regelmatig het geluidje van de dag. Daar kan ze dan ook heel trots bij kijken.
Geweldig om te zien en horen!!! Haar favoriete kletsmoment is trouwens zondagochtend, heel vroeg, bij papa en mama in bed. Joepie!!!

Groetjes
 
Terug
Bovenaan