brabbelen.

Het is zo lief, als merel op de comode ligt en ik praat tegen haar dan lacht ze en dan probeerd ze iets terug te zeggen... ja brabbelen dan he  hahaha.
Ik zeg dan; vertel het maar... en dan komen er steeds meer geluidjes uit.
Ik merk dat het ook iedere keer meer word en wat harder.
Ze is bijna 9 weken nu, ik vind het met de week leuker worden!

Zijn er meer van  die brabbelkonten?

Ja hier nog een....

Heerlijk!

Hij doet het al een tijdje en ligt ook rustig in zijn eentje tegen zijn knuffels 'te praten' in de box....echt zooo lief!

En er komen steeds meer geluiden bij. Tegenwoordig kan ie ook hele uithalen maken...haha...echt heerlijk.
Soms zie je dat ie zo erg zijn best doet dat ie er bijna van gaat kokhalzen....hij heeft gewoon heel veel te vertellen denk ik.

Hij kwijlt er trouwens wel heeel erg bij......die van jou ook?

Ja hier nog 1 echt ontzettend leuk en inderdaad op de comode dan gaan de benen de lucht in en gaat ze lachen en brabbelen af en toe van die hele hoge geluidjes.
Ze knijpt haar oogjes ook een beetje dicht met een big smile.
Dan heeft ze het volgens mij reuze naar haar zin, echt ontzettend lief.

Lilian mv Lotte 10 weken

Thomas  "kletst" ook de oren van mijn hoofd.

Zijn favoriet is op dit moment: tongetje tussen de lippen en dan een prrrt geluid maken en tegelijkertijd bellen blazen.
Helemaal leuk natuurlijk wanneer mama hetzelfde geluid terug maakt.

Dat is trouwens misschien ook wel een leuke tip: Als je kindje een geluid maakt moet je gewoon met hetzelfde geluid reageren.
Dat vinden ze geweldig en je zult zien dat hij/zij steeds meer en andere geluidjes gaat maken.

Dat deed ik bij nummer 1 al en nu bij nummer 2 ook weer en de reacties waren/zijn geweldig.

Jolanda

Merel kwijlt wel af en toe ja!
Maar dan meestal als ze een tijdje alleen in de box ligt en daar in zichzelf heeft liggen brabbelen..en tegen haar nijntje mobile.

Terug
Bovenaan